2005-03-15, 22:27
Bannlyst
Så har man svängt in på the good ol mighty Apoteket och fått några tabletter utskrivna i vanlig ordning. Smög runt efter att få några Stess 10r men spelade på att jag inte visste vad benzo var. Då gav de Atarax i vnalig ordning. "Om de inte funkar så säg det när du har nästa möte óm en vecka, så får du något benzodiazepin prep - vet du vad det är?
-Nej jag har bara testat atarax sa jag.
Bra säger han och ger mig en packe stilnoct.
Enjoy och vänta tills nästa vecka alltså, även möte med psyiaktriker fanns det möjlighet till. Ska bli intressant och se om jag får mina Stess 10r. Fan vilket jobb det ska att hålla sig ångestfri.
Citera
2005-03-16, 03:50
Medlem
happy!!!s avatar
Köp benzo på annat håll och slipp förnedra dig och spela teater. Eller ännu bättre, lägg ner skiten helt...
Citera
2005-03-16, 09:25
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy!!!
Köp benzo på annat håll och slipp förnedra dig och spela teater. Eller ännu bättre, lägg ner skiten helt...

Dumt o sluta äta godis...
Citera
2005-03-16, 10:06
Medlem
happy!!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Dumt o sluta äta godis...
Man bör i alla fall begränsa godisätandet till lördagar, annars ramlar tänderna ut.
Citera
2005-03-16, 10:58
Bannlyst
Citat:

Hur vet du att det inte e av riktig ångest han går igenom
allt skit för att skaffa sina stess?
Citera
2005-03-16, 11:42
Medlem
happy!!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Hur vet du att det inte e av riktig ångest han går igenom
allt skit för att skaffa sina stess?
Det vet jag inte, började själv äta benzo av helt riktig ångest... Men var trött på att förklara för läkare att jag hade det och böna och be om piller som inte är sockerpiller. Fluddrar faktiskt aldrig, tycker bara det är bättre att betala lite extra och "självmedicinera" vid behov.

Att jag säger att han ska lägga ner helt är ju om han kan. Benzo är faktiskt rätt farliga saker och bör enligt mig inte användas till annat än ångestdämpning (och bakfylledämpning i vissa fall =) ).
Citera
2005-03-16, 11:49
Medlem
organiss avatar
Citat:
Man bör i alla fall begränsa godisätandet till lördagar, annars ramlar tänderna ut.
haha, ytterst klokt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in