2012-07-22, 04:35
Medlem
Är det någon som vet om det finns något vettig sida att köpa ukash eller paysafecard online på? Hittar ju endel skumma sidor men inget som verkar ta kredit kort så därför frågar jag alla våras flashbackhjältar!

Mvh DubbelDusch
Citera
2012-07-22, 04:44
Medlem
Repolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldusch
Är det någon som vet om det finns något vettig sida att köpa ukash eller paysafecard online på? Hittar ju endel skumma sidor men inget som verkar ta kredit kort så därför frågar jag alla våras flashbackhjältar!

Mvh DubbelDusch

Noop. Har du ingen shellmack i närheten av där du bor? Där kan man ju köpa Ucash
Citera
2012-07-22, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repolainen
Noop. Har du ingen shellmack i närheten av där du bor? Där kan man ju köpa Ucash

Tyvärr inte, det närmsta jag har är en statoilmack och det är en bit bort därför det hade vart bekvämt om det fanns något vettigt alternativ men tack för svaret
Citera
2012-07-22, 08:09
Medlem
Hassizles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldusch

Mvh DubbelDusch

Hela poängen med Ukash och Paysafecard är ju anonymiteten. Och du är ju inte särkillt anonym om du köper det med ditt kreditkort, right?
Citera
2013-10-07, 14:35
Medlem
JohAnderss avatar
Vad är att föredra? Ukash eller PaysafeCard? Båda är ganska svåra att hitta tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in