Citat:
Ursprungligen postat av sandraa-n
Att ni fortsätter att hålla på och skriva och spekulera.. Ge upp och lägg ner. Får seriöst damp på sånt här..
Omoget att hålla på och lägga sig i. Sköt era problem istället.
Är du sann?!
VÅRA problem är att vi och våra anhöriga måste vistas i samma trafik som folk som inte kan köra som man ska och riskerar andras liv genom ren jävla dumhet. Om dessa idioter höll sig inom inhägnade områden och körde så vore det inte våra problem det håller jag med om, så länge de inte gör det så ÄR det våra problem.
Jag förlorade min dotter till en idiot i trafiken, i den här "olyckan" så dog en person och en skadades allvarligt helt i onödan för att minst en person som vistades i SAMMA TRAFIK som alla andra inte kunde/respekterade enkla trafikregler och framförde sitt fordon oansvarigt, så snacka inte om att det skulle vara något "privat" som händer på våra vägar.
På vilket vis är det inte vårat problem? Det är BRA att sådant här diskuteras och uppmärksammas för då kanske, kanske någon tänker efter ett varv till på om det verkligen är värt att leva med att DÖDA en annan människa bara för att man inte kör som man ska.
Du får jätte gärna svara för jag är genuint intresserad av svaret.