2012-07-21, 20:09
Citat:
Ursprungligen postat av Poors
Men saken är den att jag har gjort en hel del försök och varje gång har det slagit fel. Innan jag visste något överhuvudtaget om alfa och badboy stuket så var jag mycket modigare för då var jag var lyckligt ovetande om alla om mina brister och allt elände.
Nu känner jag att det knappt är någon idé att försöka ragga på någon för det är endå ingen tjej som gillar såna som mig. Och då jag har en släng av asperger blir varje avvisande ett helvete rent ut sagt för mig.
Så det kanske blir att importera en ryska?
Nu känner jag att det knappt är någon idé att försöka ragga på någon för det är endå ingen tjej som gillar såna som mig. Och då jag har en släng av asperger blir varje avvisande ett helvete rent ut sagt för mig.
Så det kanske blir att importera en ryska?
Been there, done that. Dock har jag ju aldrig haft några problem med självförtroendet, blir jag avvisad av nån jag gillar så visst blir man snopen, men jag tar aldrig ut det över mig själv. Däremot brukar jag fundera vad jag skulle kunna göra bättre nästa gång.
Och vadå "såna som dig"? Skulle inte förvåna mig om jag hade någon diagnos själv ("my mother had me tested!"), men jag har då inte haft så stora problem att träffa tjejer som ändå fattat tycke för mig, men då det inte varit rätt person har det inte hållit och hunnit bli något seriöst av det hela.
Framförallt behöver du jobba på din självbild; gymma, köp nya kläder osv. Nåt som får dig att känna dig snyggare, vilket ger dig bättre självförtroende vilket GÖR dig snyggare.
Sen lär det bara behövas att vara lite social (inte tokragga) och ha lite tur (där är mitt största problem!) så lär det lösa sig förr eller senare

Och om inte så kommer du kunna spara ihop mycket pengar och träffa en trevlig ryska istället som sagt, det är iaf min backup plan