• 1
  • 2
2012-07-21, 04:02
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Stearinljus sägs ta bort röklukt (men är inte en bra idé att somna ifrån på fyllan). Annars så sätt ut en skål med ättika...det kan fungera lite grann.

Sen så om du blåste ut röken genom fönstret så kan det inte vara så jävligt och sover du med fönstret öppet så kan det nog vara lugnt imorgon.
Citera
2012-07-21, 04:23
Bannlyst
Stäng dörren till ditt rum, öppna alla fönster, ställ in många skålar med ättika lite här och där. Ska nog försvinna tills imorgon.
Citera
2012-07-21, 04:25
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistavagnen
Gjorde exakt samma sak en gång förut. Då hade farsan känt lukten på morgonen, så han väckte mig och skrek "DU SKA GE FAN I ATT RÖKAA!!!!" ... Jag lovade att det aldrig skulle hända igen.. Men n gjorde jag det
Haha, been there
Citera
2012-07-21, 05:13
Medlem
6362s avatar
spruta massor med parfym kanske? eller ljus som luktar om du nu har det
Citera
2012-07-21, 08:58
Medlem
Ett gammal klassiskt knep är att ställa en hink med vatten mitt i rummet.
Jag kan inte förklara varför det verkligen fungerar men det gör det. Och jag lovar
det är inte oschysst skämt utan detta är något som har använts i många år.
Vet inte om det är som så att att vattnat drar åt sig röklukten.
Citera
2012-07-21, 13:18
Medlem
Stoppa handdukar i springorna i dörren, öppna fönstret sätt på fläktar och ställ fram en tallrik med ättika. Ciggrök sätter sig i rummet i många timmar, du borde gått ut och rökt istället.
Citera
2012-07-21, 18:08
Medlem
ArmeCykels avatar
Ta det lugnt, röklukt inomhus försvinner efter några timmar. Och är du över 18 år så har ju dina föräldrar ingenting att säga. Men dom kanske inte gillar att du röker inomhus?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in