2012-12-24, 10:01
Medlem
Indos avatar
Hoppas dessa funkar bra mot ångest för mig.. Pyra lät faktiskt riktigt intressant,Väntar på ett fint sample av en riktigt bra Nätshopp (Inget PM om adress tack!) och det ska bli riktigt nice att pröva!
Vad är en bra nybörjardos enligt er?
GOD JUL <3
Citera
2012-12-24, 10:10
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Hoppas dessa funkar bra mot ångest för mig.. Pyra lät faktiskt riktigt intressant,Väntar på ett fint sample av en riktigt bra Nätshopp (Inget PM om adress tack!) och det ska bli riktigt nice att pröva!
Vad är en bra nybörjardos enligt er?
GOD JUL <3

Ta en, vänta 15min. Händer inget, ta en till. Upprepa tills du får bra effekt.
Så brukar ja testa nya bensos iaf.

Ni som testat lite kan väl ge bättre svar, ja är också intresserad, påslagningstid och halveringstid vill ja veta. På ett ugnefär. Om nån kan svara.
Citera
2012-12-24, 21:35
Medlem
Angeliques avatar
Jag är också hemskt intresserad då min kran ska börja sälja pyra istället för de gamla goda etizarna, får väl blanda ut med stess då jag fått för mig att dessa inte ska vara av speciellt muskelrelaxerande effekt...
Citera
2012-12-24, 23:38
Medlem
jugbandbluess avatar
misstänker att vissa i den här tråden försöker hypea pyrazolam så länge det går för att de hittat bulk eller pulver billigt nånstans och tänker beckna själva, som många gjorde med etizolam. men till skillnad mot det senare är pyrazolam mer eller mindre båg.

ekvivalenstabell: 1mg xanor = en rågad säck med pyrazolam
Senast redigerad av jugbandblues 2012-12-24 kl. 23:41.
Citera
2012-12-25, 19:00
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
misstänker att vissa i den här tråden försöker hypea pyrazolam så länge det går för att de hittat bulk eller pulver billigt nånstans och tänker beckna själva, som många gjorde med etizolam. men till skillnad mot det senare är pyrazolam mer eller mindre båg.

ekvivalenstabell: 1mg xanor = en rågad säck med pyrazolam

Jag har inte fått chans att testa denna än. Men tror inte så många planerar att sälja denna för o tjäna pengar eftersom den sågas av alla som testat detta. Ja har ett önsketänk att den är ångestlindrande men sågas pga att den saknar seferande och muskelavslappnande effekt, men det märks när jag får testa den.

Har ju inte poppat upp så mycket shoppar, inte ens dåliga scamförsök som de dök upp massa av när etizolam tog fart.
Citera
2012-12-25, 23:40
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Jag har inte fått chans att testa denna än. Men tror inte så många planerar att sälja denna för o tjäna pengar eftersom den sågas av alla som testat detta. Ja har ett önsketänk att den är ångestlindrande men sågas pga att den saknar seferande och muskelavslappnande effekt, men det märks när jag får testa den.

Har ju inte poppat upp så mycket shoppar, inte ens dåliga scamförsök som de dök upp massa av när etizolam tog fart.

tänker främst på etizopopaya och spoendi

vi får se.
Citera
2012-12-25, 23:59
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tänker främst på etizopopaya och spoendi

vi får se.

Vi får hoppas att de isf sköter sin försäljning.
(Haha deras PM-inkorgar lär fyllas av 100-postare som vill köpa grejer men inte kan göra en banköveröfring nu )

Nu fåre fan va slut på röda dagar snart så man kan testa skiten.
Senast redigerad av Bongmon 2012-12-26 kl. 00:42.
Citera
2012-12-26, 18:40
Medlem
muttis avatar
Okey, testat detta på min vän som inte tar något alls och hon fick NOLL effekt av 1mg.
Citera
2012-12-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Det bör de göra eftersom strukturen innehåller en bensoring. Men du behöver inte va orolig, både skolor, jobb och polisen måste analys-testa innan de ger sina straff. Och den kommer inte ge utslag på analys eftersom den är såpass ny, ger den utslag vore de skumt som fan och förmodligen fel substans.

Vet en snubbe som anmälde sin skola för att de stängt av honom efter ett utslag på sticka utan att det skickats på analys. Han fick rätt. (Antar att det är därför du frågar, eller om du är så ung att mordin pisstestar dig, eller soc, men soc måste också skicka på analys om de ger utslag på sticka. Sticka är aldrig final)

Ingen vet nog än, eftersom substansen är såpass ny. Straffet för att ha tagit en laglig drog kan bli att du får problem med körkortet (samma straff som att köra för trött har ja läst på flashback nånstans) om det är snuten som tar dig när du kör. På en skola är det ingenting. På jobbet är det förmodligen ingenting.
Pissar du för ett hem så vettefan.
bara en onödig fråga. men varför skriver du att man nog är ung om sos tar pisstester? det gör ju dom på 99% av brukarna här i sverige som vill ha hjälp med pengar/boende
Citera
2012-12-26, 19:14
Medlem
Moments avatar
Alltså like effekt får man ju tog det tex bort en ångest skulle skulle varit ordentlig igår då jag var bakfull. Men det känns inge skönt att ta det alls all ångest försvinner inte heller bara det mesta så man inte får inte en skön 'woo all ångest försvann på 1 sec kännsla' heller. Svårt att förklara.
Citera
2012-12-26, 19:27
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicole1231
bara en onödig fråga. men varför skriver du att man nog är ung om sos tar pisstester? det gör ju dom på 99% av brukarna här i sverige som vill ha hjälp med pengar/boende

Ja är inte så insatt i detdär. Minns bara att när vi var yngre fick de som torskat gå te soc o pissa.
Citera
2012-12-26, 21:17
Medlem
batestinis avatar
Har testat ett antal av dessa nu och kan hålla med om det andra skrivit, stark ångestdämpande men i princip noll muskelavslappning och hypnotisk effekt.

Fungerar typ bara o "flumma på" om man blandar in alkohol, annars känns dessa bäst lämpade för medicinskt bruk.

Mår du redan bra psykiskt kommer du nog inte känna så mycket. (vid mindre doser iaf)
Senast redigerad av batestini 2012-12-26 kl. 21:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in