Citat:
Ursprungligen postat av
Bombaysapphire
Testat den i ett par dagar nu och kan bara säga I'm luvin' it!
Trycker i mig 1 eller 2 om dagen, känner mig inte det minsta påverkad utan bara härligt fri från oro, som ett konstant surrande har upphört. Har gjort mig mycket lugnare i sociala situationen så att jag nästan kan känna igen mitt gamla roliga jag.
Två tummar upp!
Jag har slått ett par slag för Pyran den senaste tiden men jag måste fan slå ännu ett ikväll
Jag själv som totalt sågade pyran när den kom har fått revidera mina åsikter om pyrazolam totalt.
Jag tyckte den var sög i början för att jag inte blev tillräckligt "flöddrad" på 4-5 st, idag uppskattar jag den som fan av samma anledning.
jag har använt pyran rätt flitigt (1,5mg-2,5 mg per dag med uppehåll vissa dagar) under ca 2 månader utan att min tolerans skjutit i höjden, Tummen upp för det.
Jag upplever halveringstiden som rätt mycket längre en alprazolam. 17 timmar som en seriös stuide påvisade stämmer förmodligen även om jag inte känner av dem så länge, men känner av dem 7-8 timmar i varje fall.
Jag har avvärjt 4 ganska brutala panikångestanfall med hjälp av pyrazolamen. En av panikattackerna av dem under påverkan av en alldeles för stor dos MPA, en attack i ett stort köpcentrum, en panikattack när jag var inne på apoteket och skulle hämta ut imovane i kassan (fick vända, gå ut och inta 3 pyrazolam och gå till ett annat apotek) och där gick det som en dans.
Senaste panikattacken som avvärjdes drabbades jag av idag, den kom från ingenstans.
Kinder och läpp domnade, myrkrypningar på huvudet, börjades svettas som en gris och paniken stegrades allt mer, svalde 2 pyra direkt sedan 3 till efter 2-3 minuter då jag verkligen vörjade få dödsångest. Efter 10-15 minuter hade jag väl 95% av symptomen kvar men jag började mer eller mindra strunta i dem. wtf liksom.
1 timma senare är jag inne och knallar runt i stan, kollar på kläder och går i affärer och allt bra känns så jävla bra, skiter fullständigt i alla nötter runtomkring och bara flyter runt och njuter och är så jävla glad helt befriad från ångesten, oron. Dem somatiska sypmtomen som jag verkligen kan lida av så som huvudvärk, spänningar, ryggont, domningar i ansiktet och myrkrypningar kraftigt decimerade.
Det enda jag oroar mig för nu är den eventuella beroendeutveckligen.
Men utöver det... Pyrazolam