2012-07-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grainger-13
Jag tror du missar poängen....
Din kompis har frågat dig om du ska med eftersom han hört så mycket om den där "festivalen"
Din imaginära kompis bor i samma stad som dig.
Det är bara för att du ska ha en ursäkt för att säga att du faktiskt ska dit helt plötsligt för att se vad hon säger.
Sen att du inte ska dit spelar mindre roll.
Om hon blir jätteglad och säger att hon vill träffa dig om du kommer dit....så kan du alltid köra med att din kompis ändra sig och därför kommer inte du heller att åka. Då kan du få ett litet mått på hur mycket hon vill att du ska komma dit.

En s.k vit lögn.

Jo jag fattar, men är det inte väldigt genomskinligt? Jag tror hon skulle fatta spelet bakom det där om du förstår hur jag menar? Och till följd skulle det nog just på den här tjejen ge motsatt effekt. Allt jag helt plötsligt ska dit när hon frågar om det. När jag verkligen inte har en endaste anledning i världen att åka dit och att hon ser igenom det att jag ska dit för att kolla på hur hennes reaktion blir om jag säger att jag ska dit. Förstår du? Om man tänker det helai nästa steg. Men samtidigt har du ju helt klart rätt i att om hon verkligen vill träffa mig så borde hon ju i det läget säga det isf.

Känns som att jag överanalyserar minsta lilla här. Kanske det bästa är att göra som min kusin sa till mig. Att vänta några dagar så och bara säga till henne sen att jag tänker på henne och förstår vad som gick fel! nåt enkelt bara!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in