Jag har en GoPro HD2 och har klippt ihop nagra filmer till mig sjalv fran divers lekar.
Jag har testat Apples iMovie och jag tyckte att det sog hart. Det var jobbigt att programmet skulle gora om alla filmfiler for att kunna redigera i dessa. Tog otroligt lang tid.
I stallet vill jag sla ett slag for Sony Vegas Pro 11! Relativt enkelt (jag hade inga tidigare erfarenheter) och resultatet blev kanon!
Sony Vegas r bra och framfrallt vldigt anvndarvnligt. Bara ta en titt p ngon tutorial s r du snart ett redigerarproffs, sen r det bara g p After effects!
Jag anvnder Adobe Premiere Elements. Ska man bara redigera film med musik och ljudeffekter samt frska gra det p ett snyggt stt utan att anvnda fr mycket specialeffekter s r det ett utmrkt program. Sony Vegas r bra ocks minns jag.
Corel Video Studio Pro gillar jag bst (har nog provat alla av de vanligaste programmen vid det hr laget) . Du kan ladda ner p Corels hemsida och testa gratis i 30 dagar. Magix program r ocks hyfsat men min dator kom aldrig riktigt verens med det och de hade inte std fr 1080/50p (vilket f hade, i alla fall fungerande) sist jag testade det s drfr kte det ut och Corels som gav bra resultat till skillnad mot Adobe Premiere Elements, Pinnacle Studio, Sony Vegas m.fl. fick stanna.
Corel Video Studio Pro gillar jag bst (har nog provat alla av de vanligaste programmen vid det hr laget) . Du kan ladda ner p Corels hemsida och testa gratis i 30 dagar. Magix program r ocks hyfsat men min dator kom aldrig riktigt verens med det och de hade inte std fr 1080/50p (vilket f hade, i alla fall fungerande) sist jag testade det s drfr kte det ut och Corels som gav bra resultat till skillnad mot Adobe Premiere Elements, Pinnacle Studio, Sony Vegas m.fl. fick stanna.
Jag har anvnt Vegas hur lnge som helst och r det bsta programet jag gjort videor p. Ganska enkelt och jag hller med up2you, spana in en video (finns massor p youtube)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!