Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Du verkar vara en idiot från NV som kan siffror lika bra som ditt namn och i och med att du inte är en samhällare så är det lätt för dig att sakna empati. Kan man inte historia, så lånar man hela bibliotekets historieböcker och höjer sig, vilket inte är fallet med matte.
(JO DET ÄR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Bara jag ser siffror så blir liksom blind, vilket idioter aldrig kan fatta bara för att de själva har lätt för siffror. Min mattelärare var världens bästa människa och lärare och på min studentdag kramade jag honom lika hårt som mina andra lärare, då de 2 betygen bara var rättvisa. Du som säger att du fått MVG i matte, fast du har svårt för ämnet
LJUGER!!!
Var modig du, så ska jag som yngre lära mig utav dig, är du en sådan förebild din gubbe?
Jag har fortfarande svårt för matte. Men vill man så går det. Fick kämpa med de där betygen trots att det bara handlade om Matte B.
Men fine, vill du inte bli psykolog så slipp då och kom inte här och böla. Det är väl ingen som tvingar dig?
Människor med inställningen: *lipa* jag kan inte *lipa* är ta mej fan det värsta jag vet, tro fan man inte kan, om man bestämmer sig för att inte lära sig? Det handlar om inställning och inget annat, du har förmodligen trott att du inte "kan" matte sedan innan Matte A, kanske för att du hade en dålig lärare i högstadiet som inneburit att du tror att det är DU som inte kan, jag vet inte. Men sluta för fan att gnälla och skynda dig att distansplugga upp två mattekurser innan det är för sent (de kommer ta bort möjligheten jan 13)
Du har liksom inga alternativ. Varför lyssnar du inte? Är du för fin för det eller?