• 2
  • 3
2012-07-20, 13:41
Medlem
Tack så mycket för alla svar. Ni skriver så mycket, så jag vet inte vad jag ska ge respons på.
Jag har hur som helst läst allt som skrivits i tråden hitills.
Citera
2012-07-20, 15:56
Medlem
sprutaruts avatar
du är sjuk och behöver hjälp.
kan ta tid att bli frisk från det men det kommer att gå.
skicka meddelande till mig om du vill prata.
Citera
2012-07-26, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censurmonster
Jag kan inte få det ut ur min huvud... tanken om hur ful jag är. Jag är ju trots allt mycket ful, så det är väl inte så konstigt att jag tänker på det, men att jag låter det påverka mig så mycket? Det faktumet att det faktiskt påverkar mig i så hög grad tar jag bara som ett bevis att det faktiskt är riktigt, riktigt illa.
Jag skulle väl inte låta bli att träffa människor och isolera mig totalt ifrån omvärlden om det inte var riktigt riktigt illa?

Allt känns så meningslöst. Jag är så meningslös. Jag förtjänar att dö.

Det är som om jag själv har skrivit allt detta. Du är inte ensam, tro mig. Det känns som om man är helt ensam på denna jord, att bara du är den enda som förstår allt detta.
Efter att ha läst så tror jag mig själv ha BDD också. Asså jag undviker alltid speglar :S Det är helt sjukt. Jag tänker på min ''fulhet'' konstant, bara jag går utanför hemmet, till affären så tar det så mycket energi. Det är så mycket och det du har beskrivit.

Det jag tror man måste göra är att tvinga en själv att inte tänka såhär. Jag måste tvinga mig själv att prata med människor, tvinga mig gå ut, tvinga mig vara social, annars kommer jag ingenvart. Grejen är att jag inte ens har börjat med allt detta. Men att ta första steget är så himla svårt då allt känns så oerhört hopplöst att man bara vill lägga sig, somna och aldrig vakna upp igen.

Jag försöker.. eller åtminstone VILL bli bättre, men har inte börjat ta första steget än. (tror jag baxar din tråd lite..) Men om man vill så kan man bli bättre, tror jag.

Jag är här om du vill prata med någon. DU kan alltid pma mig ^^
Citera
2012-08-28, 15:48
Medlem
varför vill du dö? jag vill dö ifall jag inte får behandling för jag föddes som kille och vill bli tjej trovärdigt med trovärdig kropp och tjejnamn får jag inte behandling lever jag på psykvård resten av mitt liv eller självmord. på vilket sätt vill du dö om du vill dö? jag vill iallafall dö med lugnande eller drunkna inget blod här tack. är du också handikappad och transsexuell men en tjej som vill byta till kille? jag ska inte ställa så många frågor men jag är nyfiken annars är internet en dårbank full med aspergare och pundare och dårar men jag är ärlig enligt mej iallafall skulle jag inte vara det varför ventilerar jag ut på internet isåfall eller är jag sveriges största kinaknull discodåre??????
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in