2012-07-18, 00:45
Medlem
Indicuss avatar
jag har rõkt nere i kalmar ett par gånger, riktigt bra rõka. men hãr i sthlm hittar man inte lika bra, hur kommer det sig?
Citera
2012-07-18, 00:49
Medlem
Finns det heroin afghanistan? såklart det finns bra cannabis i stockholmstrakterna du måste bara känna rätt personer
Citera
2012-07-18, 01:05
Bannlyst
Ja, men ofta ute i förorten
Citera
2012-07-18, 01:32
Medlem
Flusons avatar
Klart det finns bra röka i sthlm.
Citera
2012-07-18, 01:41
Medlem
Olga-Reets avatar
Nej, i en 5 mils radie fran sergels torg finns en mur av benharda, mutade tullare, som bara slapper igenom daligt roka. Allt bra klipper de och roker upp sjalva. Ar du pantad eller? Det har vet ju alla
Citera
2012-07-18, 03:29
Medlem
UncleBerts avatar
Varför idiotförklarar ni han? Alla vet att han försöker fiska kranar. Han vet också om att det finns dunder i Sthlm.

Hoppas du får röka stenhårda kamelskits bruningar för resten av livet!
Citera
2012-07-18, 08:12
Medlem
BenAsslicks avatar
Självklart finns det finröka i sthlm, vet åtminstonde 3 odlare som skördat den senaste månaden.

Citera
2012-07-19, 11:06
Medlem
Jo då Åk ut i förorten så finns det gott om finfint röka.
Citera
2012-07-19, 18:13
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
Finns det heroin afghanistan? såklart det finns bra cannabis i stockholmstrakterna du måste bara känna rätt personer

NEj det säljs inge weed med feta kristaller på sådär löst i sthlm då har man tur om man hittar det eller så har man en bra postkran.. hade vart en dröm det.. sånt däringa http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cannabis_female_flowers_close-up.jpg
Citera
2012-07-19, 20:14
Medlem
Lilabanans avatar
Självklart, allt handlar om kontakter!

Min kran har nästan uteslutande bra grejer inne. Antingen bra gräs med synliga kristaller, eller riktigt topnotch braj. Ett par gånger har han haft galet bra röka, sånt som man bara behöver röka två bloss av på jointen för att direkt känna att det snurrar till i skallen.
Citera
2012-07-19, 20:22
Medlem
SunshineBlinds avatar
Hur kan folk INTE hitta bra gräs/brunt i Stockholm? Jag kommer från norra delen av Norrland och kanske är van vid en annan svårighetsgrad när det gäller att hitta schyssta kranar, men det tog mig 30 minuters letande i Stockholm innan jag fick ett nr jag ringde. En halvtimme senare hade jag en femma bra brunt i handen. En timme tog det m.a.o.

Ja jävlar, kids these days.
Citera
2012-07-20, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
NEj det säljs inge weed med feta kristaller på sådär löst i sthlm då har man tur om man hittar det eller så har man en bra postkran.. hade vart en dröm det.. sånt däringa http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cannabis_female_flowers_close-up.jpg

Jag har bra kontakter där nere men inte nå med "feta kristaller", gräset håller den standarden jag vill hitta på gräs och då är jag nöjd=).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in