2012-07-17, 20:29
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Springkuk
Haha. Den var ju hyfsat taskig

Hundbajset kom ju färdigpacketerat i en liten plastpåse så det var bara att ta en från någon slumpmässig papperskorg och sen välja ut ett lämpligt mål. Vi hade ett hem för utvecklingsstörda i närheten av där jag bodde så de fick bli offren fler gånger än jag orkar tänka på just nu.

Citat:
Jag har pissat i en brevlåda en gång...

Härligt! Pluspoäng om det fanns brev inuti.
Citera
2012-07-17, 20:31
Medlem
Springkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Vi hade ett hem för utvecklingsstörda i närheten av där jag bodde så de fick bli offren fler gånger än jag orkar tänka på just nu..

Det hade vi med. Har för mig att vi drog några äpplen på deras fönster men är inte riktigt säker. Det är väl ett buss jag har riktigt dåligt samvete för nu i efterhand. Om vi nu gjorde det....
Citera
2012-07-17, 20:39
Medlem
lade frusen hundskit i lärarens handskar på vintern.... vilket skrik när hon tog på sig dom....

jag och polarna klättrade även i hennes fina äppelträd på sommaren och tog en tugga från varje äpple och lämnade dom kvar....
Citera
2012-07-17, 20:39
Medlem
Hexen100s avatar
Vi smög omkring i villaträdgårdarna och letade efter tvätt som hängde. Hittade vi kalsonger på tork, turades vi om att skita i dessa och omsorgsfyllt hänga tillbaka dom. Högst otrevligt, men satan så kul.
Citera
2012-07-17, 20:44
Medlem
Greve-Von-Boegroefs avatar
Jag och en kompis satt och spanade i telefonkatalogen efter folk som hade satt titlar till sitt namn. Till exempel "Snickare" eller "Murare"

Sen ringde vi upp och sa att vi var för byggnads fackförbundet (rätt förbund då) och att vi haft en lottdragning på vem som skulle vinna en eka. Alltså en sån där liten båt.

Gubben blev av eld å lågor å hämtade tanten sin och hon var lika förtjust; undrade vad vi ville ha för kaffebröd när vi kom. Så vi bredde på med allsköns bakelser, tårta å grejer.

Sen ringde vi upp lite senare och sa att vi fått förhinder och att ekan sjunkit. Den hängde i tampen nere i småbåtshamnen, men herrn var ju snickare så det var en smal sak att fixa.

Sånna grejer gjorde vi ett tag.
Citera
2012-07-17, 20:46
Medlem
Gubbens avatar
Med hjälp av en lång böjlig pinne kunde man slunga äpplen lååångt. Fick en fullträff i ryggen på en gubbe.
Vräkte in snö i källarfönstret till en verkstad... hörde "va i helvetet" sen blev vi jagade... vilken adrenalinkick.
Klistrade porrbilder på brev och skickade till lärare.
Sköt raketer i trappuppgångar men det bästa var att...

LUFTA HOJAR!
Senast redigerad av Gubben 2012-07-17 kl. 20:49.
Citera
2012-07-17, 20:47
Medlem
Just det ja, hittade sådana dära målarkludd tuber med färg i, sådana som konstnärer har. Dom placerade jag och en annan vän på den lokala tvåfiliga vägen och kollade sen från en buske när bilar sprutade ner varandra med färg och hur förarna blev vansinniga på varandra! Tills dom kom på att vi låg i buskarna och garvade.

Då jävlaridet fick vi knata på! Fyförhundan och ha gubbarna jagandes efter oss genom häckar och över gräsmattor.
Citera
2012-07-17, 20:48
Medlem
Flaskpost23s avatar
- Kletade in dörrhandtaget på någos hus med bajs
- La stora stenar framför någons dörr så dem inte kunde ta sig ut
- använde vattengevär mot katter i området
- bajsade i folks blomkukor

Minns inte allt nu men kommer skriva mer här
Citera
2012-07-17, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben

LUFTA HOJAR!

Aaa, det har man också gjort!
Senast redigerad av Greve-Von-Boegroef 2012-07-17 kl. 21:35.
Citera
2012-07-17, 20:57
Medlem
SeMeNoMores avatar
Listan kan göras lång. Ett axplock följer

- vi pallade frukt. Sista gången blev jag dock skjuten i röven av gubbjäveln som bodde i huset.

- Vattenballonger fyllda med urin som vi smög in i vanliga vattenkrig.

- Isbollar i snöbollskrigen som vi 'råkade' sikta åt lärarnas uterum.

- la en levande snok i vår rektors brevlåda.

- la grodor i tjejernas skor.

- Skrev kärleksbrev från en magister till fröken i parallellklassen.

- gjorde enorma högar av stolar och bord när klassrummen råkade vara tomma.
Jag orkar inte skriva mer nu, som sagt ett axplock.
Citera
2012-07-17, 21:11
Medlem
Luftade (tömte) ett hjul på en tyskreggad merca, väntade på turisterna i en buske... dom kom tillbaka och upptäckte att det var tomt, vi antog självklart att dom skulle hänga på reserven men dom beställde en taxi, tog loss hjulet och åkte iväg (antagligen för att fylla/laga hjulet)
Medan dom var borta, luftade vi ett hjul till.

Väntade inte kvar efter det
Citera
2012-07-17, 21:14
Medlem
Springkuks avatar
Haha

Sjukt mycket kul...

En kul sak som jag aldrig men funderat på nu i efterhand.

Vore rätt skönt att sätta upp en tipspromenad i anslutning till en skola. I början skriver man typ Brillnäseskolans tipspromenad. Sätter ut en massa frågor om porr och skriver tydligt skolans namn på varje fråga. Tror alla föräldrar, förbipasserande och lokaltidningen får en rejäl chockbånge när de får se vad det är för typ av frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in