2012-07-16, 15:07
Medlem
Worldorders avatar
Min mamma har nyss gift sig med en ny kille. De fick en present av någon när de gifte sig, det är typ 4 fula ankor där de står allas namn. Mitt namn, mammas namn, min systers namn och mammas kille.

iallafall så står de fyra ankorna på en byrå i hallen. fyra på rad och i samma vinkel. Den som det står mammas killes namn på flyttar alltid vinkel. både jag och han har rättat till den men efter nångon timme eller natt så har den flyttat vinkel igen. Och att de är just han.

vet inte varför jag antar att han inte är välkommen eller något sådant, kan va för jag såg paranormal activity nyss.
Citera
2012-07-16, 15:10
Medlem
Greve-Von-Boegroefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldorder
Min mamma har nyss gift sig med en ny kille. De fick en present av någon när de gifte sig, det är typ 4 fula ankor där de står allas namn. Mitt namn, mammas namn, min systers namn och mammas kille.

iallafall så står de fyra ankorna på en byrå i hallen. fyra på rad och i samma vinkel. Den som det står mammas killes namn på flyttar alltid vinkel. både jag och han har rättat till den men efter nångon timme eller natt så har den flyttat vinkel igen. Och att de är just han.

vet inte varför jag antar att han inte är välkommen eller något sådant, kan va för jag såg paranormal activity nyss.

Han är inte välkommen. Sätt lås på alla lådor som innehåller knivar från och med nu.
Citera
2012-07-16, 15:17
Medlem
GlennGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greve-Von-Boegroef
Han är inte välkommen. Sätt lås på alla lådor som innehåller knivar från och med nu.

Det hjälper inte, de kommer åt knivarna ändå!
Citera
2012-07-16, 15:19
Medlem
Wheeler88s avatar
Det låter precis som om det spökar i ditt hus. Det är bäst att göra saltcirklar lite här och var, utifall du blir jagad av ett spöke. För i saltcirklarna är det "safe" de får inte gå innanför dessa.
Citera
2012-07-16, 15:21
Medlem
Worldorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Det låter precis som om det spökar i ditt hus. Det är bäst att göra saltcirklar lite här och var, utifall du blir jagad av ett spöke. För i saltcirklarna är det "safe" de får inte gå innanför dessa.
tror inte det är huset/lägenheten det är nybyggt osv flytta nyss in. Tror själv att det är nog en släkting, och jag är väll inte fara det är väll han?
Citera
2012-07-16, 15:28
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldorder
tror inte det är huset/lägenheten det är nybyggt osv flytta nyss in. Tror själv att det är nog en släkting, och jag är väll inte fara det är väll han?

Även om den släktingen var en god själ i livet så ska du veta att alla spöken är onda ting och vill bara skapa misär. Så din oro är befogad, du har all anledning att vara rädd.
Citera
2012-07-16, 15:38
Medlem
SkitAnonyms avatar
Killen kanske inte riktigt vet hur han ska säga att han vill göra slut?
Citera
2012-07-16, 15:46
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Han kanske flyttar på den så att ni har nåt att prata om.
Citera
2012-07-16, 16:03
Medlem
Worldorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.S.A.D
Han kanske flyttar på den så att ni har nåt att prata om.
jo har tänkt på det. och det är vad jag vill tro. men tyvär så flyttar den på sig när jag är hemma själv
Senast redigerad av Worldorder 2012-07-16 kl. 16:07.
Citera
2012-07-16, 16:28
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitAnonym
Killen kanske inte riktigt vet hur han ska säga att han vill göra slut?

Hahaha, helt korrekt
Citera
2012-07-16, 16:35
Medlem
ExclusifCognacs avatar
Vi vill se videobevis. Det skall heller inte vara några fiskelinor involverade.
Citera
2012-07-16, 16:39
Medlem
Worldorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExclusifCognac
Vi vill se videobevis. Det skall heller inte vara några fiskelinor involverade.
jag har inte sätt den röra på sig bara sätt att den har rört sig, men om de fortsätter så kommer jag nog köra upp en kamra som på paranormal activity
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in