Citat:
Ursprungligen postat av
Unkn0wnUser
Hej!
Nu är det så att jag har fantiserat väldigt väldigt länge om att få smaka på kuk, men jag har aldrig vågat "ta steget" och göra slag i saken. Jag anser mig inte vara varken bi eller bög, utan 100% heterosexuell, då jag inte alls tänder på det manliga könet. Jag har dessutom endast haft flickvänner och skulle aldrig kunna tänka mig att vara tillsammans med en annan kille.
Men som sagt, jag tänder på tanken av att få smaka på kuk. Jag antar att det har en del att göra med min undergivna sida, då jag älskar att bli sexuellt utnyttjad av andra.
Jag vill inte avslöja min ålder, men jag är någonstans mellan 20-25 år gammal. Grejen är bara den att jag inte vill bli utnyttjad av någon i min egen ålder eller av någon som är yngre, utan det måste vara en man som är minst 30+ eller äldre.
Skulle vilja testa att suga upp en kuk lite försiktigt till att börja med för att sedan bli totalt ägd och få min mun knullad riktigt hårt, djupt och länge. Bli munknullad helt enkelt, i olika ställningar! Gärna så kladdigt som möjligt
Det jag oroar mig för dock är att min kräkreflex kommer göra så att jag spyr när någon kör ner kuken i halsen på mig. Finns det något sätt att öva upp sig på för att undvika detta? Samt, vad bör man tänka på under tiden man suger kuk eller under tiden man blir munknullad?
Svar uppskattas!

Certifierad bög här. Du verkar ha tänkt mycket på detta, har det aldrig slagit dig under denna tid att en dildo kan vara bra att öva med? Om vi förmodar att du löser den biten så tror jag snarare att du kanske ska klura på hur du löser att ta emot satsen. Inte för att jag tror att någon bryr sig egentligen, men du verkar ju vilja ha det kladdigt. Smakar fruktansvärt, enligt mig, så i så fall får du börja med att svälja din egen så att du vänjer dig.
Vad ska man tänka på? Inget. Låter jättestelt att du ska tänka medan du håller på. Du som straight har väl hört tjejer säga "Vad tänker du på?" tusen gånger. Vi bögar är likadana, och den frågan vill ingen varken höra eller ställa under sex.
Jag tror du ska drar ned porrkonsumtionen och gå ut och jaga någon stackars försökskanin till bög istället. Lycka till, för både dig och honom