2012-07-15, 20:46
Medlem
sanctissimuss avatar

Nicholas Read (Harry Potter-stjärna...) har blottat sig... med en hårsmån slapp han fängelse... sämre gick det för två år sen då han dömdes till fängelse i fem månader för att ha utfört en sex-akt...

källa
Citera
2012-07-15, 21:09
Medlem
Eukaryots avatar
Det verkar vara en enorm överdrift att kalla honom för en "Harry Potter"-stjärna, en snabb sökning på IMDB visar att han spelade en sån där dvärg som jobbar på Gringotts följt av ordet "uncredited" inom parentes. Fan alltså, snacka om nyhetstorka om de inte har bättre saker att skriva om.
Citera
2012-07-15, 21:37
Medlem
felstavadds avatar
Han har även haft en lika framträdande huvudroll i Star Wars, han spelade ........ Ewok.
Citera
2012-07-15, 21:57
Medlem
A-Fs avatar
Jag misstänker att anledningen till att denna tråd hamnat på heta ämnen är eftersom medlemmar förväntade sig bilder på den faga miss Watson...
Citera
2012-07-15, 22:03
Medlem
Gameboy92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-F
Jag misstänker att anledningen till att denna tråd hamnat på heta ämnen är eftersom medlemmar förväntade sig bilder på den faga miss Watson...

Förväntade mig att Daniel Radcliffe hade gjort mer nakenteater men om Hermione nånsin släpper ett sextape skulle jag kunna dö lycklig.
Citera
2012-07-15, 22:06
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eukaryot
Det verkar vara en enorm överdrift att kalla honom för en "Harry Potter"-stjärna, en snabb sökning på IMDB visar att han spelade en sån där dvärg som jobbar på Gringotts följt av ordet "uncredited" inom parentes. Fan alltså, snacka om nyhetstorka om de inte har bättre saker att skriva om.

Nyhetstorka? Den verkar slå ganska stort, vilket betyder att dom lyckats.
Citera
2012-07-15, 22:09
Medlem
SilentVictorys avatar
[Varning]länk till aftonbladet i TS inlägg[varning]
Den där skitblaskan ska man inte läsa längre, så slipper man dessa skittrådar på flashback med överdrivna rubriker.

Förstår verkligen inte att folk fortfarande klickar sig in på skiten
Citera
2012-07-15, 22:13
Moderator
Schlesiens avatar
Inlägg raderats pga regel 1.02 - Upphovsrättsskyddat material

Regel 1.02 säger bland annat:
Det är inte tillåtet att citera hela verk eller artiklar utan upphovsmannens tillstånd. Citeras delar ska källa anges.

Man får med andra ord inte citera en hel tidningsartikel. Man får citera delar av den.

/ Moderator
Citera
2012-07-15, 22:39
Medlem
pponmms avatar
BHär är en bild på denne man på gatan samt när han är med i Harry Potter filmen.

Jag blev lite besviken.. Jag trodde att det skulle vara miss Watson, vilket nog de flesta gjorde. Den här killen är ju inte ens en stjärna, trotts att storleken på hans huvud tyder på att han i alla fall är stor..
Citera
2012-07-17, 06:33
Medlem
sanctissimuss avatar

Nicholas Read satt bredvid en 17-årig flicka och betedde sig oanständigt... 17-åringen vågade inte säga något utifall han kanske skulle ge sig på henne... han hade druckit en halv flaska sprit och kände sig "munter" och satt och smekte sig själv...

17-åringen säger att Read hade placerat sin hatt i skrevet för att dölja vad han höll på med och att hon såg att det rörde sig och hon visste inte om det hon såg verkligen hände... hon såg i reflektionen i fönstret att Reads hand rörde sig under hatten... han försökte få mig att titta säger hon... det hela höll på i över en halvtimme under resan...

senare ska Read ha fått frågan varför han inte la sin hatt på hyllan ovanför... jag kunde inte nå upp dit menade han...

källa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in