2017-04-06, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
http://nyheter24.se/nyheter/politik/881052-katrin-zytomierska-hyllar-jimmie-akesson

Ja, Katrin är intelligent, och kan se skillnad på vad som är sanning eller rasism.

Jag tycker hon är modig som vågar stå för sina åsikter. Jag hoppas folk fortsätter köpa hennes goda knäckebröd, trots att hon tycker det är kul att en svensk inte blir kines när hen åker tunnelbana i Kina.
Citera
2017-04-06, 11:52
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ja, Katrin är intelligent, och kan se skillnad på vad som är sanning eller rasism.

Jag tycker hon är modig som vågar stå för sina åsikter. Jag hoppas folk fortsätter köpa hennes goda knäckebröd, trots att hon tycker det är kul att en svensk inte blir kines när hen åker tunnelbana i Kina.

Smart?

Men Katrin Zytomierska säger ändå att hon inte skulle kunna tänka sig att rösta på Sverigedemokraterna.

– Tyvärr verkar det ju mest vara dårar i partiet. Men det finns mycket bra, och mycket dåligt. Jag tror inte jag skulle rösta på dem, även om det finns många bra saker. Jag kommer fortfarande rösta på Moderaterna, säger hon.

Att rösta på Moderaterna är det sista i världen en smart person skulle få för sig att göra.
Citera
2017-04-06, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Hon har ju helt fel om den där Åkesson-repliken. För det första var det Åsa Romson (MP) som han debatterade mot; för det andra sa han "Om jag åker tunnelbana i Tokyo, är jag då japan?".
Citera
2022-06-23, 04:37
Medlem
AuticaMinores avatar
Jag misstänker att Skorpan Lejonhjärta är Sverigedemokrat. Åtminstone verkar det så när man läser hans Twitter.

Lite trist kan jag känna som äkta röding. Trodde han skulle luta mer åt vänster eller sossehållet med tanke på hans bakgrund inom film och teater.
Citera
2022-06-23, 09:59
Medlem
Thorsten Flinck röstar nog på v. Han har iallafall förstamajtalat för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in