2011-07-10, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziwar
Jag är rätt säker på Jimmie Åkesson är SD

Nja, Mona Sahlin kanske.

Ont: Finns det några kändisar som öppet erkänt att dom röstar eller sympatiserar med SD?
Citera
2011-07-10, 03:34
Medlem
Glebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erklan
Nja, Mona Sahlin kanske.

Ont: Finns det några kändisar som öppet erkänt att dom röstar eller sympatiserar med SD?

Med tanke på vad man stämplas som betvivlar jag detta.
Citera
2011-07-10, 04:00
Medlem
Bockstensmannens avatar
Leif GW är inte SD,
Citera
2011-07-10, 04:20
Medlem
goldgingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Enligt han själv röstade han på Moderaterna.

Kristdemokraterna.

http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.2133580/leif-gw-persson-och-min-rost-gar-till
Citera
2011-07-10, 05:11
Medlem
Ockletts avatar
Vore mycket dumt för en känd person att gå ut som sverigedemokrat, först då sverige liknar en demokrati så kan detta vara möjligt.
Citera
2011-07-10, 05:23
Bannlyst
Peter Wahlbeck, vet jag iallafall är kritisk till migrationspolitiken som förs idag. Väldigt stor chans att han röstade på SD om han hade staken nog att göra det utan att bli "påkommen"
Citera
2011-07-10, 05:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ocklett
Vore mycket dumt för en känd person att gå ut som sverigedemokrat, först då sverige liknar en demokrati så kan detta vara möjligt.
Exakt! Självklart finns det många kändisar som har röstat på SD, men inte gått ut med det pga risken att bli utpekad och mobbad av media
Citera
2011-07-10, 06:20
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldginger
Kristdemokraterna.

http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.2133580/leif-gw-persson-och-min-rost-gar-till

Lustigt. Nu i Almedalen sa han att han röstade "på Borg", Moderaterna med andra ord.

EDIT: Nu orkade jag inte läsa länken, men jag pratar om Bert Karlsson, inte GW....Huh?
Senast redigerad av SvenEricTheGamble 2011-07-10 kl. 06:23.
Citera
2011-07-10, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deleterious
Jag tror Ian Wachtmeister röstar på SD. Sen tror jag att "Taxi" från Filip och Fredrik röstar på SD.

Är ganska säker på att Taxi är sosse...
Citera
2011-07-10, 07:05
Bannlyst
Den där storkukade och storkäftade killen som heilade i Big Brother kanske.
Citera
2011-07-10, 07:12
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ocklett
Så om jag som artist inte vågar gå ut och säga att jag gillar bajsätning för att jag vet att ingen kommer köpa min skiva, är det inte en demokrati då? "Whuuui, ni kränker bajsätardemokraterna för att alla inte älskar bajsätning, buhu så himla odemokratiskt". Det handlar inte om demokrati eller inte såklart. Kändisarna lever på att fans köper skivor eller ser på filmer, vill fans inte köpa någons skiva för att dom har en åsikt många starkt avskyr så betyder det inte att landet är odemokratiskt. Det betyder att folk har olika smak. Det handlar om personliga tycken och smak, det kan du inte tvinga på någon även om det är så skönt som SD att dra på sig den gamla martyr-kappan, sitta och lipa i ett hörn.
Citera
2011-07-10, 07:30
Medlem
Drgrinds avatar
Kungen såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in