2011-07-10, 07:59
Medlem
TYGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KEAJJ
Peter Wahlbeck, vet jag iallafall är kritisk till migrationspolitiken som förs idag. Väldigt stor chans att han röstade på SD om han hade staken nog att göra det utan att bli "påkommen"

Inte en chans i helvetet att PW skulle rösta på SD, han är alltför smart och öppen som person. Har hört det där när han ringde Ring P1 och var kritisk, skillnaden är att han var sunt kritisk till dagens invandringspolitik som de flesta är men inte en idiot som Jimmy och CO.

Som flera har sagt så vore det självmord på kändisskapet att gå ut med detta, med all rätt. Den enda som skulle kunna göra det är väl Bert.

Kändisar går väldigt sällan ut med sin politiska ställning då detta bara krånglar till saker.
Citera
2011-07-10, 08:32
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyZethraeus
Den där storkukade och storkäftade killen som heilade i Big Brother kanske.

Att Rodney heilade är tämligen intetsägande, med tanke på vilken pajas han var i Big Brother. Jag har svårt att tro att en sådan person skulle rösta på SD, men man vet ju aldrig.
Citera
2011-07-10, 08:58
Medlem
CuliusJeasars avatar
Skönt att folk försöker bortförklara det faktum att det inte verkar finnas så många kändisar som har röstat på SD med att "i dagens Sverige är det omöjligt utan att bli mobba i media, blablabla, tyck-synd-om-oss-mentalitet osv". Det var ungefär 5-6% som röstade på SD. En stor del av dessa hör inte till "eliten" s.a.s, utan tvärtom. Unga outbildade fattiga vita män, där är er genuine SD:are, oavsett hur mycket detta forum försöker förneka det.

Inte så konstigt då att landets kändisar inte röstar på detta skämtparti.

Förövrigt;

Fruktansvärt pinsamt att se att folk som sitter och gissar och tror att Guillou eller GW Persson röstar SD.
Citera
2011-07-10, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Constantinmontana
Jan Guillou är smygsympatitör
Han är ju en av sveriges värsta kommunister.
Citera
2011-07-10, 09:00
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Så om jag som artist inte vågar gå ut och säga att jag gillar bajsätning för att jag vet att ingen kommer köpa min skiva, är det inte en demokrati då? "Whuuui, ni kränker bajsätardemokraterna för att alla inte älskar bajsätning, buhu så himla odemokratiskt". Det handlar inte om demokrati eller inte såklart. Kändisarna lever på att fans köper skivor eller ser på filmer, vill fans inte köpa någons skiva för att dom har en åsikt många starkt avskyr så betyder det inte att landet är odemokratiskt. Det betyder att folk har olika smak. Det handlar om personliga tycken och smak, det kan du inte tvinga på någon även om det är så skönt som SD att dra på sig den gamla martyr-kappan, sitta och lipa i ett hörn.

Det där är den sämsta, infantila och verklighetsfrånvarande liknelsen jag någonsin sett. Har du bott under en sten de senaste åren eller vad är det frågan om?
Citera
2011-07-10, 09:19
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ocklett
Vore mycket dumt för en känd person att gå ut som sverigedemokrat, först då sverige liknar en demokrati så kan detta vara möjligt.

På vilket sätt liknar inte Sverige en demokrati?
Citera
2011-07-10, 09:33
Medlem
Jag brukar gå in och leta efter nazistsvin genom att gå in på facebook, söka kanske på SD. Då kommer man till gruppen http://www.facebook.com/SDjatack
sen uppe i högre hörnet kan man se vilka av ens vänner som gillar gruppen.

Är även vänner med några a,b,c kändisar men ingen som gillar dem tydligen och vad jag vet är ingen nazist öppen av mina "kändis" vänner.
Citera
2011-07-10, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CuliusJeasar
Det var ungefär 5-6% som röstade på SD. En stor del av dessa hör inte till "eliten" s.a.s, utan tvärtom. Unga outbildade fattiga vita män, där är er genuine SD:are, oavsett hur mycket detta forum försöker förneka det.

Haha, källa?

Låter mest som att du sitter och tar ut dina innre aggresioner gentemot SD över internet genom att påstå att det bara skulle vara trailerpark-WT:s som röstar på dem.
Citera
2011-07-10, 09:53
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-bola
Jag brukar gå in och leta efter nazistsvin genom att gå in på facebook, söka kanske på SD. Då kommer man till gruppen http://www.facebook.com/SDjatack
sen uppe i högre hörnet kan man se vilka av ens vänner som gillar gruppen.

Är även vänner med några a,b,c kändisar men ingen som gillar dem tydligen och vad jag vet är ingen nazist öppen av mina "kändis" vänner.

A gilla en viss grupp på Facebook behöver inte betyda att man verkligen gillar vad gruppen representerar. Det kan vara tvärtom, men vill du lämna kommentarer och ge dig in i diskussioner då måste du först "gilla" gruppen.

Angående kändisar som röstar på SD så finns det en del som säger sig veta eller tro att Lars Winnerbäck röstar på SD.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2011-07-10 kl. 09:57.
Citera
2011-07-10, 09:56
Medlem
bredangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightCoki
Haha, källa?

Låter mest som att du sitter och tar ut dina innre aggresioner gentemot SD över internet genom att påstå att det bara skulle vara trailerpark-WT:s som röstar på dem.
unga outbildade män röstar nog på bidragspartiet.jag känner till personer som röstade på s.d.kan faktiskt säga att jag känner dom väl och dessa är varken unga eller outbildade.
Citera
2011-07-10, 09:59
Medlem
Elfrides avatar
Janne Josefsson kanske som en protest mot misären som skapats i Göttlaborg.
Citera
2011-07-10, 10:34
Medlem
Tronkans avatar
tror alla kändisar "gillar olika".. lol.

nej om där är kändisar som röstade på SD så tvivlar jag på att det är något de pratar om. dem kommer då bli dödsknarkarnazister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in