2012-07-14, 00:05
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geeknisse
Bor i närheten. Min bästa vän som äger gården.
Det är inte dem som äger gården som är inbladade utan dom hyr ut hus till en man och en kvinna där.
Mannen är alkolist. Gården ligger i V.Klagstorp. Är på gården nästan dagligen. Dem äger en vit schäfer som dom inte tar hand om. Låter den stå i trädgården med ett rep på 10 meter. Går aldrig ut med den iheller.
Ring polisen och tipsa dem om hunden. Om inte så tycker jag du kan skicka uppgifterna i ett PM till mig så ska jag se till att någon annan gör det.
Citera
2012-07-14, 00:09
Medlem
Citat:
Bor i närheten. Min bästa vän som äger gården.
Det är inte dem som äger gården som är inbladade utan dom hyr ut hus till en man och en kvinna där.
Mannen är alkolist. Gården ligger i V.Klagstorp. Är på gården nästan dagligen. Dem äger en vit schäfer som dom inte tar hand om. Låter den stå i trädgården med ett rep på 10 meter. Går aldrig ut med den iheller.

Tack för infon. Vet du ungefär hur gammal tösen är?
Citera
2012-07-14, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dircos
Tack för infon. Vet du ungefär hur gammal tösen är?
Vet inte i nuläget exakt ålder på kvinnan. Ska försöka fixa fram ålder och namn tills imorgon. Paret är svenska.
Citera
2012-07-14, 00:35
Medlem
Citat:
Vet inte i nuläget exakt ålder på kvinnan. Ska försöka fixa fram ålder och namn tills imorgon. Paret är svenska.

Gott, namnet på killen räcker.
Finns ingen anledning att hänga ut tjejen, fast hennes ålder är ju intressant om hon nu är så ung som media skriver.

SDS har nu uppdaterat:
Citat:
– Folk ska ha sett den gripne mannen sparka på kvinnan, säger Daniel Jonasson, inre befäl på polisen.
Ambulans kallades till platsen men det är oklart om kvinnan skadats allvarligt.

Det var nog inte så allvarligt som det lät först. Hon har kanske bara fått en spark i arslet...
Senast redigerad av Dircos 2012-07-14 kl. 00:39.
Citera
2012-07-14, 00:43
Medlem
Rubbes avatar
Västra Klagstorp är litet och jag hittar bara en tomt med vita pelare vid entrén samt en träddunge strax innanför. Det är en tomt med vad som ser ut som tre hus, ett L-format samt två I-formade, som bildar en kvadrat. Jag nämner inga adresser för jag vill inte dra igång att folk börjar hänga ut med hjälp av ratsit. Troligen kommer fel personer isåfall hängas ut eftersom det som skett inte rör sig om gårdens ägare utan om inhyrda som kanske inte ens är skrivna på adressen.
Citera
2012-07-14, 01:44
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Västra Klagstorp är litet och jag hittar bara en tomt med vita pelare vid entrén samt en träddunge strax innanför. Det är en tomt med vad som ser ut som tre hus, ett L-format samt två I-formade, som bildar en kvadrat. Jag nämner inga adresser för jag vill inte dra igång att folk börjar hänga ut med hjälp av ratsit. Troligen kommer fel personer isåfall hängas ut eftersom det som skett inte rör sig om gårdens ägare utan om inhyrda som kanske inte ens är skrivna på adressen.

Källgårdsvägen?
Citera
2012-07-14, 11:27
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Källgårdsvägen?

Ja, precis
Citera
2012-07-14, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Ja, precis

Då vet alla vem det är?

Citat:

Är MÄ i en ålder strax över 20 år? Och en pot.GM i en ålder strax över 49 år?
Senast redigerad av SAKer-liberal 2012-07-14 kl. 23:47.
Citera
2012-07-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dircos
Någon som vet vilken adress i södra malmö det rör sig om? Bilderna på pppress säger inte så mycket.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/kvin...t-misshandlad1
http://www.pppress.se/index.php?opti...ess&Itemid=435

Kanske det?
Citera
2012-07-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
Ring polisen och tipsa dem om hunden. Om inte så tycker jag du kan skicka uppgifterna i ett PM till mig så ska jag se till att någon annan gör det.

Du får nog vara med här nu!
Citera
2012-07-15, 00:08
Medlem
Kvinnan Är 23 år.
Citera
2012-07-15, 00:24
Medlem
Citat:
Kvinnan Är 23 år.

Och mannen är strax över 49 år?