2012-07-13, 02:52
Medlem
Facebooks avatar
Hej.

Har verkligen på senare år börjat uppskatta skönhet på ett helt annat plan än tidigare. Menar då konst, natur, opera, balett, teater. Har så mycket kvar att upptäcka av denna värld som tidigare varit helt dold för mig. Kommer från en arbetarklass miljö där sånt här avfärdas som bögigheter eller skit. Men jag älskar det. Kan gå i skogen och bara titta på trädens formationer och hur de kan skifta från att skapa totalt mörker till gröna färgklickar. Vill dela allt detta med någon bara insupa så mycket som möjligt av allt det vackra i världen. Slippa fokusera på all skit den här världen represenetar.

Vill ha en kvinnlig vän att dela allt detta med. Skiter i om det är n platonisk relation eller om hon kräver att bli knullad 10 ggr per dag. Det är ovesäntligt. DEt enda jag bryr mig om är att det är äkta! Har försökt hitta vad jag söker på logiska platser som gallerier etc.tom gått runt på krogen och skitit i alla som inte uttryckt ett kulturellt intresse självmant. Men alla visar sig förr eller senare bara vara pretton.

DE kan inte se skönhet som mig, utan gör det utifrån nån slags jävla prettogrundsyn. Om andra ser att jag är kulturell så ger det mig credd. Jag vill inte ha det. Jag vill ha någon som är lika passionerad som mig. Som kan stanna upp mitt i skogen och berätta ivrigt om vad de ser och hur vackert dt är. Hur träden skapar en kuliis mot det svartblåvattnet som möts av en likadan himmel. Vattnet ser ut att liksom forsätta upp och färga himmlen eller tvärtom. Såg detta under n åskstorm igår.

Vart ska jag leta? Hur undviker jag alla jävla pretton?
Citera
2012-07-13, 03:28
Medlem
Facebooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hudmothud
Bor du i Sthlm?

You had me att knulla 10 ggr per dag!

Men för all del, vi kan gå på Moderna också.

Det en a utesluter inte det andra. Föreställ dig att vara omgiven av skönhet, totalt uppslukad av den. Dn fyller varje del av din kropp tills du inte är mottaglig för mer. Sedan för man den en nivå vidare och fyller varann på et fyskiskt plan. Tills kroppen inte klarar mer intryck.

Jag älskar att se en kvinna hänge sig totalt åt sina lustar. Det är en stor och vacker del av naturens gång. Kan förlora mig själv i att se en kvinna njuta totalt av studenen. Släppa alla krav hon har på sig om att följa prettoströmmen och bara falla in totalt i ögonblicket. Älskar verkligen att knulla av den anledningen.
Citera
2012-07-14, 23:33
Medlem
hudmothuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facebook
Det en a utesluter inte det andra. Föreställ dig att vara omgiven av skönhet, totalt uppslukad av den. Dn fyller varje del av din kropp tills du inte är mottaglig för mer. Sedan för man den en nivå vidare och fyller varann på et fyskiskt plan. Tills kroppen inte klarar mer intryck.

Jag älskar att se en kvinna hänge sig totalt åt sina lustar. Det är en stor och vacker del av naturens gång. Kan förlora mig själv i att se en kvinna njuta totalt av studenen. Släppa alla krav hon har på sig om att följa prettoströmmen och bara falla in totalt i ögonblicket. Älskar verkligen att knulla av den anledningen.

Jag tror vi har nåt där. Ärligt förstod jag inte riktigt ditt första inlägg från början, men jag tror jag är med dig nu. Jag tror att skönhet är livsavgörande. Jag tror att det har räddat mitt liv vid ett par specifika tillfällen när jag inte sett något att leva för och helt plötsligt drabbats av en otrolig skönhet av något slag.

Skönheten i en lust som inte bryr sig om sina grimaser och stön är i en klass för sig. Rent på något vist.

Sthlm?
Citera
2012-07-15, 00:19
Medlem
Overklighet9s avatar
Jag förstår dig precis! Blev väldigt glad av att läsa detta, du verkar vara en mycket fin person. Hoppas att du hittar den du söker.
Citera
2012-07-15, 10:49
Medlem
LucNNs avatar
Jag är ingen tjej, men går ofta i skogen eller i staden och kollar in formarna och hur de framtoner i olika ljusmiljöer. Älskar särskilt riktigt fula, gråa miljonbyggerier som står mellan stora, gamla träd i sen sommareftermiddagstimerna, där himlen är molnig, fast solen enda kommer igenom blåa hål. Jag kan ta på paryk, sen kan vi också ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in