2012-07-13, 00:25
Citat:
Ursprungligen postat av Dudemate
Jadu, påminner om mig lite, först började jag Bygg, men lat som man är så tyckte jag det var för mycket plugg och så vidare..., så for och fåga syon om jag fick byta till IT ( hade en kompis som gick där som senare skulle komma att hoppa av ) + hela klassen var riktiga nördar, då menar jag väldigt extrema, varje rast satt dom och spelade datorspel och kompisen hoppade av och då orkade jag inte stanna kvar.. men den klassen/lärarna var de nått fel på, tror vi va 10 st i en klass på 30 som hoppade av! hoppade då av helt ( detta var kring jul tror jag och var bara hemma, slappade typ 1 månad men blev trött på det, dels för jag inte fick studiebidrag och mina föräldrar klagade som satan! började då praktisera på ett dagis, var rätt kräsen i början men hade korta dagar ( ledig fredagar också ) så jag fick för mig att jag trivdes... började då BF till hösten men neeeej! sket sig dirrekt, gjorde inte så mycket sen, planerade inte ens börja om gymnasiet, hade sen en kompis som är två år yngre än mig som skulle börja industri, därav sökte också jag dit... skit schysst klass även m hälfften är halvkriminella, men jag hatar att svetsa....... jag värderade också att vara ledig väldigt högt och gör fortfarande det menmen gick som de gick 
Edit: för och beskrva hur irriterande IT klassen var, det var en snubbe i wow som jag tyckte såg lite halv gay ut, sade då det och det första jag hör från en av dem som sitter brevid mig är "visa lite respekt förfan han är faktiskt son av blablabla" helt seriös var han också!

Edit: för och beskrva hur irriterande IT klassen var, det var en snubbe i wow som jag tyckte såg lite halv gay ut, sade då det och det första jag hör från en av dem som sitter brevid mig är "visa lite respekt förfan han är faktiskt son av blablabla" helt seriös var han också!
Känner igen mig, kände precis likadant i estet som du gjorde på IT, hela klassen var konstiga och umgicks bara med varandra hela tiden, blev fly förbannad på matte lektionen en gång och utbrast i ett " håll käften för helvete" då dom började sjunga på nån jävla skit låt, vilket sluta i att alla blev tysta och kolla ner i borden, tror dock detta berodde på att jag var/är 196 lång och ganska vältränad.
praktiserade också för att få studiebidrag, då på en restaurang efter att jag hoppat estet, dock blev jag sne för dom behandla mig som en arbetare och jag fick slita precis som dom anställda och en dag när han sa att dom behöver all hjälp dom kan få till helgen och att jag skulle få 100 spänn om jag hjälpte till, kände jag hur ilskan steg inom mig och log bara lite lätt åt ägaren och sa glöm det jag slutar idag.
Hahahaha blev ett irl garv där på wow biten,
Senast redigerad av Jinnjuice 2012-07-13 kl. 00:30.
Senast redigerad av Jinnjuice 2012-07-13 kl. 00:30.