2014-11-12, 00:50
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
får jag fråga vad färgkartor är för något?

http://lmgtfy.com/?q=f%C3%A4rgkartor
Citera
2014-11-12, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
http://lmgtfy.com/?q=f%C3%A4rgkartor
tackar haha tänkte inte på att googla!
Citera
2014-11-12, 12:10
Medlem
Fick klistermärken, nyckelband och en truckerkepps idag när mitt paket kom.
Gick sjukt fort. Från att jag beställde och burkarna var leverarde ca. 48h efter!
Citera
2014-11-12, 22:39
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Fick klistermärken, nyckelband och en truckerkepps idag när mitt paket kom.
Gick sjukt fort. Från att jag beställde och burkarna var leverarde ca. 48h efter!

Skriv in koden nästa gång för att få det du vill ha gratis mer specifikt (kolla på deras hemsida så hittar du en guide till hur man gör)
Citera
2014-11-13, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Skriv in koden nästa gång för att få det du vill ha gratis mer specifikt (kolla på deras hemsida så hittar du en guide till hur man gör)
Såg nu! Aja, den gula keppsen var väl fin... right?
Citera
2015-03-17, 20:06
Medlem
Liten bump på denna tråden då det vankas can-beställning för första gången för mig (skissat alldeles för länge nu )

Beställde faktiskt nå små skitmarkers och ''Hello, my name is''-lappar från montana för kanske 2-300 eller någonting från HL (vääldigt liten beställning) och fick en molotow transformer chisel-tip pumpmarker 657TF i rött, fylld + färgkarta, andra reklampapper och nå klistermärken

Verkar ju som att jag haft tur jämfört med er andra, eller har de börjat skicka mer 2015?
Citera
2015-03-17, 23:58
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Liten bump på denna tråden då det vankas can-beställning för första gången för mig (skissat alldeles för länge nu )

Beställde faktiskt nå små skitmarkers och ''Hello, my name is''-lappar från montana för kanske 2-300 eller någonting från HL (vääldigt liten beställning) och fick en molotow transformer chisel-tip pumpmarker 657TF i rött, fylld + färgkarta, andra reklampapper och nå klistermärken

Verkar ju som att jag haft tur jämfört med er andra, eller har de börjat skicka mer 2015?

Det är jävligt märkligt Dom brukar vanligtvis bara slänga i en massa stickers, lite färgkartor och ibland någon katalog från något klädmärke. När jag gjorde en sjukt stor beställning en gång tjoffade dom förvisso med typ fyra såna där 5x blyertspennor pack samt sudd. Men det är nog det mesta jag fått som gratis från HL. Men annars har jag inte fått med så mycket "användbart" på snart 10 års kontinuerliga beställningar. Kan hända dom börjat med det, eller slängde med det för att dom hade ett gäng dom ville bli av med (typ markers som fyllts innan utställningar etc som inte används -> kan inte säljas -> slängs med i någon order). Men vem vet, det kanske är något nytt påfund. Men generellt är det lite stickers och lite reklam från lite blandade märken man kan förvänta sig.

Däremot gjorde jag en lite mindre beställning från Urbnarts en gång när dom hade rea på en summa mindre än 1000:- och fick med både klistermärken, en MTN kalender samt två eller tre nyckelband. Tror tillochmed det var något annat också som jag inte minns nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in