2012-07-11, 18:43
Medlem
Tjena.
Det är så att jag funderar på att beställa från Fleshlight.com men har lite funderingar över hur jag får produkten.
Det verkar som om det skickas direkt hem till dörren, vilket jag inte vill.
Finns det någon möjlighet att få det till ett lokalt uthämtningsställe som man gör med vanliga paket?

Anledningen till att jag tänkt handla där är eftersom du sparar ca 30% än att köpa från en Svensk återförsäljare.

Tack i förhand!
Citera
2012-07-11, 18:51
Medlem
Anonym216s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazzahh
Tjena.
Det är så att jag funderar på att beställa från Fleshlight.com men har lite funderingar över hur jag får produkten.
Det verkar som om det skickas direkt hem till dörren, vilket jag inte vill.
Finns det någon möjlighet att få det till ett lokalt uthämtningsställe som man gör med vanliga paket?

Anledningen till att jag tänkt handla där är eftersom du sparar ca 30% än att köpa från en Svensk återförsäljare.

Tack i förhand!

Får paketet plats i din brevlåda brukar paketet skickas hem annars får du ett AVI.
Beställer man från utlandet brukar man få AVI.
Sådana ställen brukar vara väääldigt diskreta annars, så det är ingen som lär se vad det är du får hem oavsett :-P
Citera
2012-07-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym216
Får paketet plats i din brevlåda brukar paketet skickas hem annars får du ett AVI.
Beställer man från utlandet brukar man få AVI.
Sådana ställen brukar vara väääldigt diskreta annars, så det är ingen som lär se vad det är du får hem oavsett :-P
Nej, men med tanke på att jag bor hemma så vore det inte helt utmärkt att få den levererad direkt hem.
Därav skulle jag föredra att hämta ut den med AVI.
Citera
2012-07-12, 00:18
Medlem
vad spelar det för roll om du har en gummifitta som du knullar? Dina föräldrar vet ändå om att du runkar och lägger satsen i deras vask så det är nog inget "nytt" för dom
När du ändå ska beställa, köp en till farsgubben med, han får nog inte knulla lika mycket som förr.
Citera
2012-07-12, 08:30
Medlem
miniCarls avatar
Som sagt, de här paketen är väldigt diskreta, går inte att gissa sig till innehållet.
Dina föräldrar öppnar väl inte dina paket heller?
Citera
2012-07-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miniCarl
Som sagt, de här paketen är väldigt diskreta, går inte att gissa sig till innehållet.
Dina föräldrar öppnar väl inte dina paket heller?
Det vet man aldrig.
Men samtidigt så arbetar jag vardagar så har ingen möjlighet att vara hemma och ta emot den.
Skulle som sagt föredra att hämta ut den på avhämtnings ställe.
Citera
2012-07-13, 13:06
Medlem
miniCarls avatar
Postbox
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in