Någonting intressant hände mig igår.. Var hos killen jag träffat ett litet tag och jag gick i duschen innan vi skulle lägga oss. Ja när jag kom ut så slutatde det med att han var lika avklädd som mig och vi hade sex. Efter de hela var över så ser jag att det står en tom ölflaska på sängbordet, en glasflaska som alltså inte stod där när jag gick in i duschen. Jag skrattade lite och drog något dåligt skämt om att det var typiskt killar att bli så kåta med lite alkohol innanför blusen. ( Jag trodde att han hade tagit sig en smysöl framför teven medans jag var i duschen.) Nej då säger killen att han tänkte använda den under förspelet men att det aldrig blev av!! Vad är det för påhitt? Ska det vara skönt?
Vet ni hur förvirrad jag är?! Haha, jag frågade ju självklart varför just en glasflaska och inte fingrar/penis/dildo. Han flinade bara och sa "det får du se en annan gång!".
Någon som kan stilla min nyfikenhet? För nu är han borta i en vecka framåt.. Inte för att vi lär träffas då heller, då vi inte alls ses särskilt ofta. Kan inte gå runt och fundera så länge.
Försökspersoner sökes! Alltså inte med mig då, utan jag tänkte om något Fb-par känner sig sugen.