2012-07-11, 13:20
Medlem
Någonting intressant hände mig igår.. Var hos killen jag träffat ett litet tag och jag gick i duschen innan vi skulle lägga oss. Ja när jag kom ut så slutatde det med att han var lika avklädd som mig och vi hade sex. Efter de hela var över så ser jag att det står en tom ölflaska på sängbordet, en glasflaska som alltså inte stod där när jag gick in i duschen. Jag skrattade lite och drog något dåligt skämt om att det var typiskt killar att bli så kåta med lite alkohol innanför blusen. ( Jag trodde att han hade tagit sig en smysöl framför teven medans jag var i duschen.) Nej då säger killen att han tänkte använda den under förspelet men att det aldrig blev av!! Vad är det för påhitt? Ska det vara skönt?

Vet ni hur förvirrad jag är?! Haha, jag frågade ju självklart varför just en glasflaska och inte fingrar/penis/dildo. Han flinade bara och sa "det får du se en annan gång!".

Någon som kan stilla min nyfikenhet? För nu är han borta i en vecka framåt.. Inte för att vi lär träffas då heller, då vi inte alls ses särskilt ofta. Kan inte gå runt och fundera så länge. Försökspersoner sökes! Alltså inte med mig då, utan jag tänkte om något Fb-par känner sig sugen.
Citera
2012-07-11, 13:28
Bannlyst
förmodligen inte det skönaste, men det är roligt att prova olika saker...
Citera
2012-07-11, 13:34
Medlem
miniCarls avatar
Sa han var han skulle stoppa in den eller?
Han kanske bara ville att du skulle suga av den
Citera
2012-07-11, 13:48
Medlem
Moffins avatar
Det som kändes närmast till hands var väl att han helt enkelt tänkt använda den på (i) sig själv. Han har ju uppenbarligen använt den tidigare och så.

Kan säkert bli kul iaf
Citera
2012-07-11, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Det som kändes närmast till hands var väl att han helt enkelt tänkt använda den på (i) sig själv. Han har ju uppenbarligen använt den tidigare och så.

Kan säkert bli kul iaf

Det behöver jag inte oroa mig för, han sa att syftet med flaskan var att jag skulle njuta utav den..
Citera
2012-07-11, 14:01
Medlem
cannaBes avatar
Han kanske tycker att formen lämpar sig bra till att töja ut din ringmuskel?
Citera
2012-07-11, 14:18
Medlem
Du har inget skönt att se fram emot jag lovar. Fel form, fel slags hårdhet, fel slags allt. Hoppas han visar lite bättre fantasi framöver
Citera
2012-07-11, 17:53
Medlem
G-punktens avatar
hahaha skön grabb. kanske dags att säga att du inte vill använda leksaker i förspelet. Han kanske har massa andra grejer som har planerar att använda
Citera
2012-07-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
hahaha skön grabb. kanske dags att säga att du inte vill använda leksaker i förspelet. Han kanske har massa andra grejer som har planerar att använda

Hahaha... Du fick mig just att lägga den där killen på hyllan!
Citera
2012-07-11, 20:16
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av got2beyours
Hahaha... Du fick mig just att lägga den där killen på hyllan!

äsch så farlig kan det väl inte vara? Bara någon morot eller fjärrkontroll kanske hahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in