2012-09-03, 17:46
Medlem
Wheeler88s avatar
Det får inte bli en standard att kvinnor tror att killar med brösthår inte tar hand om sin kuk. Jag har välrdens jävla hasselhunks brösthår, något man måste spara för att det är manligt och mäktigt. Fast jag rakar mig där nere.
Citera
2012-09-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mutchof
Jag har en fördom om att killar som låter sin kropp vara hårig. Dvs inte rakar /vaxar tex bröstet inte rakar /ansar kuken.
Är detta sant? Har träffat en snubbe som är "hårig" men denna fördom gör mig lite motvillig till att dra fram hans kuk ochkanske behöva stoppa tillbaka den igen. (Klarar inte av håriga kukar )

För att svara på din fråga, vilket många andra verkar ha svårt för. Ja jag tror det är en fördom. För det första finns det ingen koppling mellan att vara hårig på kroppen och hur mycket hår man har runt kuken. Killar som är babysläta på kroppen kan mycket väl ha världens buske runt ballen. Om man sen rakar pungen och ansar runt kuken upplever inte jag ha något samband till hur hårig man är på resten av kroppen.

Vad gäller tjejer så är min erfarenhet helt klart att de tjejer som har ett större sexintresse än genomsnittligt också är mer mån om hur de ser ut mellan benen än genomsnittligt. Faktiskt stämmer det nästan jämnt. Min gissning och vad jag sett i t ex swingersammanhang är att det stämmer också på killar.

Och vad gäller din håriga snubbe så fundera inte så mycket. Plocka fram kuken bara och ser det ut som ett skatbo där så säg det så vänligt och sjysst som du kan och stoppa tillbaks den igen. Svårare är det inte.
Citera
2012-09-03, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Det får inte bli en standard att kvinnor tror att killar med brösthår inte tar hand om sin kuk. Jag har välrdens jävla hasselhunks brösthår, något man måste spara för att det är manligt och mäktigt. Fast jag rakar mig där nere.

+1
Citera
2012-09-03, 18:57
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Jag har en fördom om att killar som låter sin kropp vara hårig. Dvs inte rakar /vaxar tex bröstet inte rakar /ansar kuken.
Är detta sant? Har träffat en snubbe som är "hårig" men denna fördom gör mig lite motvillig till att dra fram hans kuk ochkanske behöva stoppa tillbaka den igen. (Klarar inte av håriga kukar )

Rakar inte ett skit, förutom ansiktet, och kommer inte göra det heller. Är normalhårig.
Citera
2012-09-04, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Ja om du definierar manlighet som att ge fan i att raka pungen och stå och pissa så kanske du borde fundera lite över dina definitioner...?

Och hur fan får du det till att jag gör det? Det omanliga är det nervösa trendföljandet och de bisarra effekter de får beskrivet i den här tråden.
Citera
2012-09-05, 01:32
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badabingbong!
Och hur fan får du det till att jag gör det? Det omanliga är det nervösa trendföljandet och de bisarra effekter de får beskrivet i den här tråden.

Det är möjligen osjälvständigt om man nu upplever det som en trend och följer den som en annan puppet-on-a-string. Annars kvarstår enbart att måna om sitt yttre utan att skruva till det med helvaxning av alla extremiteter, vilket verkligen inte direkt kan benämnas som manligt.

Hår har en aura av manlighet över sig, men det handlar om stil, estetik, avvägningar och proportioner. Att ha en överkroppsuppenbarelse av en blek grek med ett halvt A4 runt grenen ser givetvis rent komiskt ut, men det går att ansa med den genetiklotten utan att det ser uppenbart eller därtill för djävligt ut. Vad gäller skägg passar vissa i det för att det förstärker deras maskulinitet, men när ansiktsdragen och kindbenen dränks i tovor har gränsen passerats.

För oss någorlunda normalbehårade bör det funka alldeles utmärkt med helrakning av pungen och en ansad fyrkant på tre-fyra centimeter som sneddar åt sidorna ovanför kuken. Att själva kuken ska rakas är inte direkt raketfysik.

Föreningsgubbmän eller bastumachos som inte har rakat sig runt kuken sen högstadiet gör det möjligen av ren protest eller pga liten kuk. Oavsett är de en för djävlig syn och man undrar i sitt stilla inre vilken kvinna som vill någonting med dem överhuvudtaget. Man vill inte associeras med bögarna som har vett att ansa sig eller som gud förbjude lägger sig i ett solarium en kvart i veckan. Man börjar undra om det handlar om fysisk uppgivenhet eller om det är en ren klassmarkör, där allt som är attraktivt, bildat och utseendemedvetet skys som pesten i ren rönnbärsfilosofi.
Citera
2012-09-05, 02:32
Medlem
HappyHandsomes avatar
Har ett välansat skägg och hår på kroppen. Men när det ska knullas så rakas det tills ballarna är lena som en bäbisrumpa. Rakar hela pungen med stor marginal, och tvättar även ur röven, alltid redo för rimming och deepthroat utan minsta risk för hår i maten...

När allt är 100% rent masseras bäbisolja in. Låter det lufttorka ordentligt, smårunkar lite för att bygga upp en sats till flickan.

Sätter ära i min könshygien. Folk som torkar sig med papper och tror dom är rena är lite äckligt. Om du inte vågar doppa toppen av en banan i röven och sedan äta den, ja då vet du ju själv att det inte är 100% rent.
Citera
2012-09-05, 02:39
Medlem
Bara man inte låter kukhåret växa ihop med rövskägget för då kan det bli svårt att hitta i buskaget.
Citera
2012-09-05, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Föreningsgubbmän eller bastumachos som inte har rakat sig runt kuken sen högstadiet gör det möjligen av ren protest eller pga liten kuk. Oavsett är de en för djävlig syn och man undrar i sitt stilla inre vilken kvinna som vill någonting med dem överhuvudtaget. Man vill inte associeras med bögarna som har vett att ansa sig eller som gud förbjude lägger sig i ett solarium en kvart i veckan. Man börjar undra om det handlar om fysisk uppgivenhet eller om det är en ren klassmarkör, där allt som är attraktivt, bildat och utseendemedvetet skys som pesten i ren rönnbärsfilosofi.

Hahaha, väl talat!
Citera
2012-09-05, 11:50
Medlem
Liveforfuns avatar
Angående kroppsbehåring tycker jag det mest är en fråga om vad som gör sig bäst från individ till individ, vilket det sen är en kvinna eller man. Exempelvis så tycker jag själv att en tränad kille med snygg atletisk kropp mycket väl kan raka både överkropp och skrev å se lika manlig ut för det, däremot en karl som är hårig som en apa på hela kroppen men bara rakar sig runt kuken, ser ju inte klok ut. Vidare så klär inte en äldre herre med ölmage och sugrör till ben i helrakat, där går nog gränsen vid porrpung. Däremot en söt tjej, sej i 25:års åldern med fin kropp ser bara ännu läckrare ut med helrakad mus!...
Hursomhelst så är det många gånger trevligare att göra underedsbehandling utan att få mun full med hår.
Citera
2012-09-05, 12:08
Medlem
Vakthoras avatar
Citat:

Ogillar hår, på tjejer och på mig så jag försöker hålla mig rakad både under armar och nertill, sedan kanske det blir att man glömmer, men aldrig så att det blir snårigt. Men killar som inte rakar något har troligen en buske som en mindre regnskog där nere. Samma med tjejer

Och vidrigt är det.
Citera
2012-09-05, 12:40
Medlem
Utanbildnings avatar
Jag är jävligt jävla hårig, ung och svensk..
Håller mig fin där nere. Tycker det skulle vara obekvämt om man får en avsugning och
tjejen drar ut lång pubishår titt som tätt.

Skulle heller aldrig kunna slicka en buske. Ansat är helt okej, trevligare med rakat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in