Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon talar inte om någon otvättad vagina. Det du gör är alltså att likna en ren vagina vid en otvättad kuk -- det är din association, ingen annans.
Nej, HON talar inte om oralsex under mens. Tvärtom - hon uttrycker stor förståelse för att man avstår från detta. Läs bloggen.
http://www.feministe.us/blog/archives/2011/09/02/in-defense-of-period-sex/
Om engelskan är för svår för dig så prova översätta.
Du menar att rätten att välja en partner som inte finner en äcklig eller som inte enbart ser till sin egen lust är att tvinga?
Hur mycket tvång ligger det då i de krav som män ställer på kvinnor utan att bjuda igen tycker du?
Det är just den inställningen du nu framför som hon talar om --- vissa mäns inbillning att enbart de äger rätten.
Nej, HON talar inte om oralsex under mens. Tvärtom - hon uttrycker stor förståelse för att man avstår från detta. Läs bloggen.
http://www.feministe.us/blog/archives/2011/09/02/in-defense-of-period-sex/
Om engelskan är för svår för dig så prova översätta.
Du menar att rätten att välja en partner som inte finner en äcklig eller som inte enbart ser till sin egen lust är att tvinga?
Hur mycket tvång ligger det då i de krav som män ställer på kvinnor utan att bjuda igen tycker du?
Det är just den inställningen du nu framför som hon talar om --- vissa mäns inbillning att enbart de äger rätten.
Jag liknande en otvättad kuk med en blodig vagina, det var vad jag gjorde.
Läs det Hugh citerade:
Citat:
And do I have a right to leave your ass and think less of you because of that? You betcha.
Hon ser ner på och lämnar den som inte slickar henne under mens, i ditt huvud är detta alltså att visa stor förstålese.
Jag pratar om tvång, en man som inte slickar henne lämnar hon och ser ner på, alltså tvingas han att göra saker mot sin vilja för att få behålla sin älskling, alltså ett tvång.
Min inställning till vad? Jag har slickat mer än jag har blivit avsugen så det vet ju du precis ingenting om. Min personliga inställningen har alltid varit att oralsex allt som oftast är viktigare för kvinnans njutning än vad oralsex är för min, dessutom gillar jag att slicka fitta av massor av orsaker men jag tycker inte någon bör se ner på mig och kalla mig kvinnohatare för att jag inte slickar under mensen, verkar lite hårt kan jag tycka.