2012-07-09, 21:58
Medlem
Tjosan! Jag tror jag har hamnat rätt med min tråd men annars så får ni flytta den.

Vi är ett gäng killar och tjejer som drar ner på tomorrowlandfestivalen nu i sommar och jag undrar lite lätt vilka ni tycker är den bästa drogen att ta på en festival.

Mina personliga erfarenheter säger mig att bla tjack och extacy kan ge enorma avtändningar / tomhet, dagen efter, vilket kan resultera i att man kan må "skit" resten av festivaltimmarna Så dela gärna med er av era bästa erfarenheter.
Citera
2012-07-09, 22:02
Medlem
Nemesis1s avatar
LSD kommer definitivt att förhöja upplevelsen, men det kräver förstås en psykedelisk vana och att du kan hantera drogen bland folk utan att freaka ur...
Citera
2012-07-09, 22:02
Medlem
LSD.s avatar
Ecstasy är g'u'tt!
Citera
2012-07-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
LSD kommer definitivt att förhöja upplevelsen, men det kräver förstås en psykedelisk vana och att du kan hantera drogen bland folk utan att freaka ur...

Har funderat mycket på denna drog. Var en period sedan jag tuggade på ett frimärke, men tror att detta kan vara den bästa drogen. Har dock aldrig tagit låga doser lsd. Alltid minst två lappar på en och samma gång.

Hur skulle det exempelvis vara att ta en halv lapp (standard kvalité) och vara på festivalen?

Citat:
Ursprungligen postat av LSD.
Ecstasy är g'u'tt!

Absolut. Hade vart de klart bästa. Men jag har fått ett fåtal avtändningar på det som kan sitta i nån vecka. Har ingen större lust med de, och tycker därför inte att de är värt de, om man nu skulle få en at.
Senast redigerad av Bakedream 2012-07-09 kl. 22:12.
Citera
2012-07-09, 22:28
Medlem
papaversomniferums avatar
Tjack och alkohol som huvuddroger. Ta återställare och nya linor när du vaknar. Ecstasy tar du till den fetaste konserten sista kvällen. Och sedan landar du på några benso eller en opioid.

Have fun!
Citera
2012-07-09, 23:17
Medlem
Slingshots avatar
GHB/GBL ihop med valfri CS är givet.
Citera
2012-07-09, 23:26
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakedream
Har funderat mycket på denna drog. Var en period sedan jag tuggade på ett frimärke, men tror att detta kan vara den bästa drogen. Har dock aldrig tagit låga doser lsd. Alltid minst två lappar på en och samma gång.

Hur skulle det exempelvis vara att ta en halv lapp (standard kvalité) och vara på festivalen?
Det är nog olika från person till person, för en optimal upplevelse kan det vara värt att satsa att lära sig hantera ordentlig LSD-berusning bland folk... Men trist nog tror jag inte det är en konst som alla människor kan förväntas lära sig... Bra sak att hålla i huvudet: Folk är inte där för att se dig... I alla fall inte på en festival för musikintresserade människor... Är du på något i stil med Hultsfred och är en attraktiv och lättklädd kvinna är säkert många där för att se dig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in