2012-07-09, 04:58
Medlem
Kort och gott undrar jag om man kan ta bort en viss köpt grej med kort från internetbanken, så man inte kan se att man köpt det? Jag menar den stora listan där allting står vad man köpt. Ledsen om jag skriver lite konstigt men är trött och vill bara veta om det ens är möjligt.
Citera
2012-07-09, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hain3
Kort och gott undrar jag om man kan ta bort en viss köpt grej med kort från internetbanken, så man inte kan se att man köpt det? Jag menar den stora listan där allting står vad man köpt. Ledsen om jag skriver lite konstigt men är trött och vill bara veta om det ens är möjligt.

om du menar ta bort den från listan med kontohändelser så kan du inte ta bort den. och
om du skulle komma på ett sätt så är det förmodligen olaglligt =)
Citera
2012-07-09, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull TopDawg
om du menar ta bort den från listan med kontohändelser så kan du inte ta bort den. och
om du skulle komma på ett sätt så är det förmodligen olaglligt =)

Okej tack för det snabba svaret! Och jag kommer nog inte orka komma på ett sätt att ta bort det då det bara var en smågrej som jag inte ville att morshan skulle se ^^
Citera
2012-07-09, 06:27
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hain3
Okej tack för det snabba svaret! Och jag kommer nog inte orka komma på ett sätt att ta bort det då det bara var en smågrej som jag inte ville att morshan skulle se ^^
Låt bli att skriva ut kontohistoriken då? Så länge som hon inte loggar in på din internetbank så kommer hon ju inte att se det.
Citera
2012-07-09, 06:56
Medlem
Nu blir man ju nyfiken, vad är det du har köpt? Fleshlight?
Citera
2012-07-09, 08:25
Medlem
vad har din mamma på ditt bankkonto att göra?
Citera
2012-07-09, 17:06
Medlem
Bara en ren chansning men borde det inte gå att starta ett nytt konto föra över alla pengar och avsluta det gamla ? Vist banken kommer fortfarande att spara informationen 6 eller 10 år men det bårde vara mer svåråtkomligt från internetbanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in