2012-07-07, 19:15
  #1
Medlem
opiiums avatar
Fick höra att det åkte minst elva polisbilar till campingen på Power big meet. Någon som vet något. Polisen har tidigare under dagen frågat om motorcykelgäng och HA har syntstill på crusingen.
Citera
2012-07-07, 19:34
  #2
Bannlyst
Dom kanske bara hade pass byte ? Så åkte dom nya dit tillsammans efter att ha haft "gå igenom hur läget ligger till"- mötet
Citera
2012-07-07, 19:37
  #3
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
Dom kanske bara hade pass byte ? Så åkte dom nya dit tillsammans efter att ha haft "gå igenom hur läget ligger till"- mötet
Fullt ös med blåljus bland tusentals personer, ja kanske?
Citera
2012-07-07, 20:00
  #4
Medlem
Harpys avatar
Polisen brukar väl blåsa upp sig lite och visa sig numerära under större tillställningar?
Säkert bara något mindre som t.ex att Tribal-Tommy hade norpat öl av Corvette-Conny med ett gammalt hederligt handgemäng som resultat.
Citera
2012-07-07, 21:19
  #5
Medlem
Det är sen gammalt känt att andelen WT i Västerås går från 72% till 91% under Power Meet. Med följd att visst handgemäng uppstår.
Citera
2012-07-07, 21:23
  #6
Medlem
T5Racings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki300
Det är sen gammalt känt att andelen WT i Västerås går från 72% till 91% under Power Meet. Med följd att visst handgemäng uppstår.

Dom som sköter sig är dom som kommer dit i finare bilar 3-400k sen börjar bönderna med bilar för 1-10k bråka till tonerna av Eddie meduza ....
Citera
2012-07-07, 21:24
  #7
Medlem
Skunkrumpas avatar
De filmar förhoppningsvis Kopps 2.
Citera
2012-07-07, 21:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T5Racing
Dom som sköter sig är dom som kommer dit i finare bilar 3-400k sen börjar bönderna med bilar för 1-10k bråka till tonerna av Eddie meduza ....

Enig,
Power Meet består av ett spektra från nostalgi/prestanda-bilar till fullblods-WT-körda bottenskapande sampaner.
Citera
2012-07-07, 21:36
  #9
Medlem
T5Racings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki300
Enig,
Power Meet består av ett spektra från nostalgi/prestanda-bilar till fullblods-WT-körda bottenskapande sampaner.

http://imageshack.us/photo/my-images/337/p1012658b.jpg/

http://www.alienapics.se/samling_pomeet/content/bin/images/large/IMG_1481.jpg

Power meets sanna ansikte
Citera
2012-07-07, 21:39
  #10
Medlem
Såg också när alla bilarna åkte förbi, skulle gissa på ett slagsmål med många inblandade.
Citera
2012-07-07, 21:44
  #11
Medlem
T5Racings avatar
enligt en bekant är det någon som slagit på en bil vilket resulterade i slags mål ... Bönder med alkohol i blodet .....
Citera
2012-07-07, 21:48
  #12
Medlem
IATRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opiium
Fick höra att det åkte minst elva polisbilar till campingen på Power big meet. Någon som vet något. Polisen har tidigare under dagen frågat om motorcykelgäng och HA har syntstill på crusingen.

Ja att HA har syntstil på cruisingen är såklart inte populärt under en raggarträff. Upplagt för bråk. Sorry, var bara tvungen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in