Resultat: "Vilken-låt"-underforum i Musik istället för tråd?
Ja, det skulle vara bättre.
67,67%
90 röster
Ja, men bara om detta inte finns med i "Nya inlägg".
16,54%
22 röster
Vet inte.
7,52%
10 röster
Nej, det blir för många trådar.
3,76%
5 röster
Nej, det är bättre som det är.
4,51%
6 röster
2005-09-11, 22:23
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustMe
Kan inte NÅGON moderator / admin svara i denna tråd? Hur svårt kan det vara?

Jag har redan svarat två gånger.
Citera
2005-09-11, 22:55
Medlem
JustMes avatar
Men, Pellenez, ska man iten se det som att är användarnas forum , och inte moderatorns? Majoriten av användarna vill ju ha det så, och om du vill din forumdels bästa så, varför gör du inte så då?
Citera
2005-09-12, 08:03
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Men, Pellenez, ska man iten se det som att är användarnas forum , och inte moderatorns? Majoriten av användarna vill ju ha det så, och om du vill din forumdels bästa så, varför gör du inte så då?

Majoritet av de som röstat ja, men trots allt endast ca 100 pers som röstat vilket är ett ganska litet underlag.

Jag vill inte ha ett underforum varken som moderator eller som användare. Min erfarenhet är att underforum bara gör saker krångligare. Det gäller såväl de forum jag är moderator i som de jag inte är det i. Jag tycker helt enkelt underforum är ett otyg som bör undvikas i det längsta.

Sen kan inte jag bestämma hur det blir, det kan endast admin, jag har bara meddelat min åsikt.
Citera
2005-09-12, 08:20
Medlem
Går det inte att införa en testperiod och se hur det går? Går allt helt åt helvete får man väl köra med det gamla systemet tills man hittar en bättre lösning...

Bara ett förslag.
Citera
2005-09-12, 10:51
Medlem
JustMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Sen kan inte jag bestämma hur det blir, det kan endast admin, jag har bara meddelat min åsikt.

Kan då inte admin GÖRA det då? Den här frågan har ju trots allt varit uppe ett tag nu.
Citera
2005-09-12, 19:03
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Kan då inte admin GÖRA det då? Den här frågan har ju trots allt varit uppe ett tag nu.

Vet faktiskt inte om admin missat den här tråden. Frågan har även varit uppe i outlaw, men inte hellre där har admin kommenterat. Nästa steg är väl att prova med att skicka ett PM till honom/henne.
Citera
2005-09-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Vet faktiskt inte om admin missat den här tråden. Frågan har även varit uppe i outlaw, men inte hellre där har admin kommenterat. Nästa steg är väl att prova med att skicka ett PM till honom/henne.
...
Citat:
Ursprungligen postat av Tant Märta
Jag har skickat PM till admin, men hur han gjort med det hela har jag ingen aning om.

Edit: Mitt läskvitto är inte ens bekräftat.
Citera
2005-09-15, 00:33
Medlem
JustMes avatar
Vi väntar... vi väntar
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto