• 1
  • 2
2012-07-11, 11:16
Medlem
trehundras avatar
någon som vet vad tw19- västen heter i tyskland? tro mig sett denna västen för 800kr
Citera
2012-07-29, 22:22
Medlem
darjeengs avatar
http://www.rodastjarnan.com Bättre hemsida finner du ej! Utmärkta priser dessutom.
Citera
2012-07-29, 23:34
Medlem
yamahafs1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darjeeng
http://www.rodastjarnan.com Bättre hemsida finner du ej! Utmärkta priser dessutom.

varit en lojal kund där i ungefär 4-5 år ^^ och spenderat många 1000 lappar på den sidan. men dom har bara molle västar. jag vill ha en helt normal.
Citera
2012-07-29, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamahafs1
varit en lojal kund där i ungefär 4-5 år ^^ och spenderat många 1000 lappar på den sidan. men dom har bara molle västar. jag vill ha en helt normal.

ring SBA och köp en? ellers ebay eller liknande .. utgår ifrån du menar utan softarmor panelen?
Citera
2016-11-21, 11:07
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Ursäkta men vad snackar du om?
Du behöver inget ID för att köpa en knivväst. Det brukar dessutom vara så att de flesta västar du köper inte har några plattor utan är något du får köpa till.

Det tror jag ska kunna ordna sig, det går att köpa men bara just den västen inte är speciellt till för polisen eller står någonting med polis. Så ska det vara lugnt.
Citera
2023-02-28, 04:07
Medlem
HRTs avatar
Det som är lite stönigt är att kroppsskydd i klass NIJ IIIA+ eller IV och ballistiska hjälmar kräver ett ISP tillstånd då de går som krigsmateriell. Detta är inte helt lätt att få och de som säljer i Sverige måste ha det.
Något att tänka på om man beställer en hjälm på nätet.
Eller IV plattor. Har själv suttit i samtal med skyddsvästtillverkare som jag sålt åt förut
upp till NIJ IIIA går fint men sen krävs ISP.
Citera
2023-03-01, 17:58
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Åk över till Köpenhamn.
De har åtminstone ett par affärer som säljer dessa.
Dock behöver du ställa dig på kö då det mesta går rakt till Ukraina
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in