2012-07-05, 21:18
Medlem
Skapade en ny användarprofil nyligen, men jag har inte fått något mejl till den adress jag angav för att aktivera den. Kan därför inte posta men den nya profilen. Jag har testat att adressen är rätt genom att byta lösenord, det mejlet kom fram.

Har letat igenom menyerna i kontrollpanelen utan att hitta något och även läst igenom FAQ för användarkonto utan framgång. Går det att få ett nytt aktiveringsmejl? Eller är användaren oanvändbar för all framtid, bara regga ytterligare en?

Jag kan PM:a det andra användarnamnet om det behövs.
2012-07-05, 21:37
Medlem
Narkotikovs avatar
Du är medveten om att man måste vänta i tre dagar innan man kan göra inlägg, eller?
2012-07-05, 21:43
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narkotikov
Du är medveten om att man måste vänta i tre dagar innan man kan göra inlägg, eller?

Det, eller...

Spamfiltret åt inte upp det?

Sen finns det en faq, för det har säkert hänt att folk inte kan posta med sitt konto tidigare.
2012-07-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narkotikov
Ja. Enligt FAQ:en är det så här: "Det tar lite drygt tre dagar från det du aktiverat ditt konto tills dess att du kan börja posta i forumet."

Jag har inte aktiverat mitt konto, eftersom jag inte fått något aktiveringsmejl.
2012-07-05, 23:16
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salazopyrin
Ja. Enligt FAQ:en är det så här: "Det tar lite drygt tre dagar från det du aktiverat ditt konto tills dess att du kan börja posta i forumet."

Jag har inte aktiverat mitt konto, eftersom jag inte fått något aktiveringsmejl.

Har du kollat junkmail-foldern?
2012-07-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Det, eller...

Spamfiltret åt inte upp det?

Sen finns det en faq, för det har säkert hänt att folk inte kan posta med sitt konto tidigare.

Jag har kollat spamfiltret, och det är tomt.

Som jag skrev har jag läst FAQ:en om användarkonton. Det står inget om problem med att man inte fått något aktiveringsmejl eller hur man skickar ett nytt aktiveringsmejl.
2012-07-06, 00:33
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
PM:a mig så skickar jag ett nytt.

admin5
2012-07-06, 07:26
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
PM:a mig så skickar jag ett nytt.

admin5

Va bra, nu har vi ju en lösning på problemet, och jag kan låsa tråden.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in