Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-04-16, 00:53
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommybirka
Deras moder site ligger nere... Hur fan kan man inte gå emot H.A? Mongols MC fick dem på knä som små taxar.

Hur fan kan man inte gå emot HA? Stäng av datorn några helger o åk på lite träffar, sök upp några 81or eller Banditer o delge dessa herrar din hjärtliga åsikt om dom.
Kan tänka mig att det är en lätt olustig känsla men fIxar du det har du förtjänat all respekt.
Glöm inte berätta här hur det gick..
Citera
2013-04-17, 23:34
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefull
Hur fan kan man inte gå emot HA? Stäng av datorn några helger o åk på lite träffar, sök upp några 81or eller Banditer o delge dessa herrar din hjärtliga åsikt om dom.
Kan tänka mig att det är en lätt olustig känsla men fIxar du det har du förtjänat all respekt.
Glöm inte berätta här hur det gick..

Din jävla pajas håll dig till ämnet. Ännu en som suger H.A fastän dom inte ber om det.
Säger mamsen fortfarande att din pappa va en biker som bar rödvita kläder?
Citera
2013-04-18, 16:03
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommybirka
Din jävla pajas håll dig till ämnet. Ännu en som suger H.A fastän dom inte ber om det.
Säger mamsen fortfarande att din pappa va en biker som bar rödvita kläder?

Det var hårda ord. Jag har varken lojalitet till, eller något emot någon MC klubb, men det hindrar inte att man kan vara objektiv. Angående ämnet var faktiskt du som inte kunde förstå hur en liten klubb inte stod upp emot en väldigt stor klubb, med ett väldigt stort våldskapital. Med detta menar jag att de flesta skulle nog göra som Empire MC och ingen har rätt att klandra dom förrän man själv stått upp mot t.ex. HA eller Bandidos.
Blir du alltid lika arg o oförskämd när någon ifrågasätter eller inte håller med dig så gör du nog bäst i att sitta kvar bakom dataskärmen istället för att åka på träffar.
Jag menade inte att på något sätt förolämpa dig o ber om ursäkt om du tog illa upp, men kom ihåg att rädda hundar skäller.
Citera
2013-04-18, 17:28
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefull
Det var hårda ord. Jag har varken lojalitet till, eller något emot någon MC klubb, men det hindrar inte att man kan vara objektiv. Angående ämnet var faktiskt du som inte kunde förstå hur en liten klubb inte stod upp emot en väldigt stor klubb, med ett väldigt stort våldskapital. Med detta menar jag att de flesta skulle nog göra som Empire MC och ingen har rätt att klandra dom förrän man själv stått upp mot t.ex. HA eller Bandidos.
Blir du alltid lika arg o oförskämd när någon ifrågasätter eller inte håller med dig så gör du nog bäst i att sitta kvar bakom dataskärmen istället för att åka på träffar.
Jag menade inte att på något sätt förolämpa dig o ber om ursäkt om du tog illa upp, men kom ihåg att rädda hundar skäller.

Jag ber om ursäkt, de va inte rätt av mig att attackera dig.
Dessa grabbar borde slå till hårt för att inte tappa ansiktet, men det återstår att se.
Citera
2013-04-19, 00:28
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommybirka
Jag ber om ursäkt, de va inte rätt av mig att attackera dig.
Dessa grabbar borde slå till hårt för att inte tappa ansiktet, men det återstår att se.

Det är lugnt, jag kunde ha uttryckt mig tydligare istället för att vara sarkastisk. Har förstått att 81inte står högt i kurs hos dig men min poäng är denna:
Sist någon MC-klubb stod upp mot HA i Sverige och kom undan med det, krävdes det egna dödsoffer innan dom förhandlade med Bandidos. Är man inte beredd att dö, döda eller sitta på livstid för sin klubb, kommer man (Median Empire MC) tappa ansiktet.
HA o Bandidos turas om att klippa uppstickare, ingen är intresserad av en tredje stark aktör, oavsett hur vänskapsbanden ser ut i t.ex. USA.
I praktiken är det bara invandrargängen som kan hota HA o BMC på allvar, dom är fulla av unga, omogna idioter utan något att förlora och som gärna sitter inne för att få rykte (varför tror du Outlaws rekryterar hårt i det segmentet).
Men dom har svårt att hålla i längden o jämför gärna hur många mord polisen, via media, anklagar HA för att ligga bakom, mot hur många mord t.ex. LaFamilia eller BC får cred för.
Hoppas du inte misstolkar inlägget som ett sätt att pumpa upp HA, jag försöker bara förklara min syn på saken.
Citera
2013-08-25, 05:41
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls


Ja då lär det ju vara dessa Miri klan då....Kurder/ Libaneser som blev utslängda ur Mongols beroende på vem du frågar eller var du läser.
Undra om det är fler av dom som har Hoj nu eller om dom fortsätter att köra BMW?


Nej, mongols mc Bremen miri, är fortfarande mongols. Mongols darkside, är ett annat chapter med kurder från Irak,
Citera
2015-11-19, 18:36
  #79
Medlem
Median empire från holland är nu nere i syrien och strider mot ISIS tillsammans med tyska no surrender. På nätet, främst facebook, cirkulerar det runt bilder på västar, automatvapen och syrisk miljö följt av denna text:
DUTCH AND GERMAN BIKER GANGS ARRIVE IN KOBANI, SYRIA TO FIGHT AGAINST ISIS....
Last week, the Netherlands legalized the choice of some members of the biker gang called NO SURRENDER , to travel to Syria and Iraq and fight alongside Kurdish forces against the Islamic State. They are no longer the only European biker gang to enter the fray, as German group biker gang MEDIAN EMPIRE also announces its presence in Kobani, Syria to fight against ISIS...
Citera
2015-11-20, 13:56
  #80
Medlem
Sykos avatar
HA är i den positionen att om det är något som behövs göras så är det inte säkert omgivning eller ens de som behöver en läxa förstår att det är just HA som fixat detta.

Att inte HA har något att säga till om är trams. Det finns gubbar både i den undre världen och affärsvärden vi ser därifrån.

Skulle de bete sig som M E N A blattar för att vara något? Nej mycket trams och mycket gissningar här. Sedan är det otroligt dumt att agera och göra saker du inte behöver göra speciellt om det finns risk för längre straff och annat.

Det går inte att hålla på som det gjordes i staterna på 60-70 talet. Det är nya tider och saker fungerar annorlunda. Men om du som HA medlem inte kan göra pengar är man obotligt korkad eller så bryr man sig inte om detta.

För det finns alla möjligheter i världen att göra detta. Både svart och vit och där i mellan.
Citera
2015-11-20, 13:59
  #81
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Det verkar va dom där som blev utslängda ur Mongols där typ 3 hade hoj ocj VP'n körde ihjäl sej på en Riskokare.
Glömt vad "klanen" hette men dom Patchades Mongols över en natt typ...kan det varit Miri eller något åt det hållet?


Yes du är helt rätt på det! Det var nog mest säkerhet och pengar som klanen blev patchad och det är som sagt nya tider. Inte lika hårt i Sverige dock.
Citera
2020-10-12, 03:18
  #82
Medlem
https://www.instagram.com/medianempiremc/?hl=sv

https://www.support135.com/

Dom finns och expanderar.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback