2012-07-04, 23:57
Medlem
Hade en 18-årig tjej här ikväll, fick stånd och allt gick bra tills det att vi skulle ha sex, då bara dog kuken och sen ville den inte vara med längre :/
Försökte runka upp den men det gick bara inte.

Riktigt generande/jobbigt

Nå efter det så slickade/pullade jag henne till orgasm och vi kom överens om att vi skulle försöka igen, en annan gång.

Några tips? Jag gillar verkligen den här tjejen.

Har väl prestationsångest eller så är jag bara för nervös helt enkelt?

Bör jag vara orolig?
Citera
2012-07-05, 00:16
Medlem
Lär känna henne riktigt väl, tills ni båda vet att ni respekterar varandra. Gift er då och flytta ihop och efter all det kan du slippa vara nervös och ha problem, samt ha ett rent samvete av vad du gör!

Det har antagligen med nervositet att göra, det är inte varje dag man träffar en (förmodligen) het 18-åring, och med ovanstående metod kan du ju träffa henne varje dag!
Citera
2012-07-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApelsinKran
Lär känna henne riktigt väl, tills ni båda vet att ni respekterar varandra. Gift er då och flytta ihop och efter all det kan du slippa vara nervös och ha problem, samt ha ett rent samvete av vad du gör!

Det har antagligen med nervositet att göra, det är inte varje dag man träffar en (förmodligen) het 18-åring, och med ovanstående metod kan du ju träffa henne varje dag!

Haha, tack för tipset

Giftermål är det dock inte tid för ännu känner jag och så vill man ju inte vänta allt för länge
Citera
2012-07-05, 00:57
Medlem
hudmothuds avatar
No worry!

Det var första gången ni "sexade" och du lyckades få henne att komma, det är bara att gratulera! Bra att du inte bara deppade ihop och skickade hem henne. Det kommer lösa sig med tiden - och hon kommer komma tillbaka! Trust me, I'm a girl.
Citera
2012-07-05, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hudmothud
No worry!

Det var första gången ni "sexade" och du lyckades få henne att komma, det är bara att gratulera! Bra att du inte bara deppade ihop och skickade hem henne. Det kommer lösa sig med tiden - och hon kommer komma tillbaka! Trust me, I'm a girl.

Får väll se det som en success då antar jag.

Kändes tungt där ett tag men styrde upp det hela och det slutade väl förvånansvärt bra då antar jag.

Tack för din support
Senast redigerad av ragnaros91 2012-07-05 kl. 01:09.
Citera
2012-07-05, 01:09
Medlem
hudmothuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragnaros91
Får väll se det som en success då antar jag.

Kändes tungt där ett tag men styrde upp det hela och det slutade väl bra då antar jag.

Tack för din support

En tjej som har fått orgasm är en glad tjej. Hon kommer återkomma och styra upp det hela!
Citera
2012-07-05, 13:42
Medlem
Tror inte du behöver oroa dig :P Gav min tjej 3 orgasmer första gången vi hamnade i säng och lät henne inte ens röra mig den natten. Morgonen efter gick jag hem och sedan var hon mer än villig att träffas igen o igen ge henne ett par orgasmer så kanske det blir lättare att kunna behålla ståndet och komma sen.. Så länge du gett henne sitt så ska hon ju va lycklig iaf lycka till!
Citera
2012-07-09, 22:12
Medlem
Tänkte bara meddela alla här att dagen efter (torsdag) så blev det redan återbesök, allting löste sig och alla problem är ur vägen

Bara ta det lungt och inte tänka för mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in