2012-07-05, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Jag fr alltid hra att jag r grym p att kyssas, sjlv vet jag inte varfr men jag antar att jag r "natural born good kisser" lol
Gud vilket givande inlgg, good for you.

ONT: Vetefan allts, aldrig filosoferat ver "hur" man kysser bra, dock fr jag alltid en viss knsla nr jag kysser, om det r bra eller dligt. Man kysser ju lite olika beroende p hur den man kysser kysser sjlv sas. "Lppar ute" -> "lppar in + lite tunga". Eller hur fan ska man beskriva en kyss?

Viktigast av allt r att inte kyssas med tnderna!!!
Citera
2012-07-05, 05:04
Medlem
Grainger-13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fridey
bla bla Den frsta tjejen "t upp" mina lppar, krde in tungan osv. medan den andra tjejen var inte alls lika egagerad. Mitt problem var att jag inte visste vad jag skulle gra med hennes tunga samt nr det var min tur att kra in min tunga i henne, dvs. hade allmnt svrt med synkningen.
Den meningen fick mig att haja till lite......
Turbaserad kyssning det kanske vore nt?

TS, hur man kysser r inte det lttaste att lra ut. Det viktigaste punkterna r nog trots allt att det inte r turbaserat och inte anvnda tungan som elvisp. Tandkrockar har sin speciella charm men br undvikas.
Dessutom r det inte helt fel att vid de frsta kyssarna flja KaffeKanonens rekommendationer men hlla sig i neutral zon dvs inte leka s mycket med varandras halsmandlar utan mer mitt emellan varandra i ingenmansland.

Sen s r det ju ett samspel oxo och r ganska sker p att varje unikt par har sina egna favoritmetoder och repertoar.

Lttare bett r aldrig fel och glm inte varandras lppar.
Hand smekandes bak i nacken kan vara en hjdare.

Har personligen bara trffat en tjej som jag skulle hja till skyarna som kyssmstarinna, hon hade det dr speciella och lilla extra. Enda personen som ftt mig att verkligen hja p gonbrynen mitt i en kyss pga hennes speciella teknik. Har kysst en drs tjejer i mina dar men aldrig kommit i kontakt med liknande teknik som hennes varken fre eller efter.
Citera
2012-07-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grainger-13

Har personligen bara trffat en tjej som jag skulle hja till skyarna som kyssmstarinna, hon hade det dr speciella och lilla extra. Enda personen som ftt mig att verkligen hja p gonbrynen mitt i en kyss pga hennes speciella teknik. Har kysst en drs tjejer i mina dar men aldrig kommit i kontakt med liknande teknik som hennes varken fre eller efter.

Vad gjorde hon s speciellt?

Har faktiskt aldrig rkat ut fr en tandkrock.
Jag vet inte riktigt hur man vad jag ska gra efter att lpparna mts. Jag fredrar att kyssa tjejens verlpp. Det verkar allts som att kan ska dra i tjejens lpp efter att lpparna mts? Sg hromdan en gammal James Bond film...Sean Connery kan fan inte kyssas.
Citera
2012-07-05, 15:49
Medlem
thoughtboxs avatar
Nu vet jag inte om jag r bra p att kyssas men jag frsker att stnga av tankarna och bara fokusera p knslan som jag har inombords. Knna efter hur tjejen reagerar, hur hur hon sjlv kysser och se om man kan mtas p samma plan.

Hela pongen med kyssen r att det ska vara sknt och knnas bra, inte att fundera p teknik.
Citera
2012-07-05, 15:55
Medlem
Tirnanogs avatar
De bsta kyssarna r vl de nr man inte behver tnka alls. Det faller sig liksom naturligt hur man ska agera.
Jag var jttenervs innan jag kysste ngon fr frsta gngen, men nr det vl var dags s frsvann alla tankar p tungtekniker och liknande bara ivg. Kyss med inlevelse men frsk samtidigt vara lite lyhrd fr din partner.
Jag tror att om du bara tnker p teknik, och vems tur det r att kra in tungan i den andres mun s blir det ingen riktig knsla i kyssen. En riktigt bra kyss ska vara s dr s man inte kan eller vill sluta, man vill bara ha mer.

Kort sagt: det r svrt att beskriva hur en riktigt bra kyss r, fr nr du vl fr en riktigt bra kyss s tnker du definitivt inte p kysspartners (eller din egen) teknik. Det r bara de dliga kyssarna som man verkligen minns exakt hur kysspartnern egentligen gjorde. De bra kyssarna minns man snarare p grund av knslan de medfrde (krlek, pirr i magen, passion, osv.). Det r iallafall min uppfattning.
Citera
2012-07-05, 17:01
Medlem
bafsss avatar
Svrt att sga vad som r bra. Tjejen jag hller p med r inte som dom tidigare Mycket aggressivare n tidigare, vilket bara r bra tycker jag Mycket beror p lget, om ena ger lite pussar kanske man inte helt pltsligt ska bita den andra eller som mnga sger kra tungan ner i halsen. Men nr bda ger lite nafs p lpparna och man som suger av den andras tunga kan vara grymt fint om man r p det humret
Citera
2015-10-30, 10:03
Medlem
Swe1227s avatar
Blundar ni eller r det gonkontakt som gller?
Citera
2015-10-30, 10:17
Medlem
lighten-ups avatar
Min erfarenhet r att de flesta brudar inte r s mycket fr att man anvnder tungan s in i helvete...

Senast redigerad av lighten-up 2015-10-30 kl. 10:19.
Citera
2015-10-30, 16:32
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Min erfarenhet r att de flesta brudar inte r s mycket fr att man anvnder tungan s in i helvete...

Fr mig innefattar de mest erotiska kyssarna ett frsiktigt nafsande i den andres lppar, nosande och liksom sniffande i den andres ansikte, mjuka pussar i ansiktet...retas lite...hnderna om den huvud...tnk att du ska ta in hela den andres vsen...sedan kan du brja leka med hennes tunga...
Slut gonen och njut
Citera
2015-10-30, 23:25
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Fr mig innefattar de mest erotiska kyssarna ett frsiktigt nafsande i den andres lppar, nosande och liksom sniffande i den andres ansikte, mjuka pussar i ansiktet...retas lite...hnderna om den huvud...tnk att du ska ta in hela den andres vsen...sedan kan du brja leka med hennes tunga...
Slut gonen och njut

YEAH, hller med om detta

Lite lugnare och mer sensuellt liksom
Citera
2015-10-31, 06:50
Medlem
Knepet fr att kyssas bra...r det inte Per Hammar som sger att man ska tnka p en parkeringsautomat under tiden man kysser ngon
Citera
2015-11-01, 11:33
Medlem
carminaburanas avatar
Jag kysste en tjej frra sommaren som var urkass p att hngla. Hon krde in tungan i kften p mig och rotade runt med den helt stel och trist. Kyssar/lppar/tunga ska vara mjuka och blta och och hitta en rytm liksom. Med lite variation frsts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in