Citat:
Ursprungligen postat av fridey
bla bla Den frsta tjejen "t upp" mina lppar, krde in tungan osv. medan den andra tjejen var inte alls lika egagerad. Mitt problem var att jag inte visste vad jag skulle gra med hennes tunga samt nr det var
min tur att kra in min tunga i henne
, dvs. hade allmnt svrt med synkningen.
Den meningen fick mig att haja till lite......
Turbaserad kyssning det kanske vore nt?
TS, hur man kysser r inte det lttaste att lra ut. Det viktigaste punkterna r nog trots allt att det inte r turbaserat

och inte anvnda tungan som elvisp. Tandkrockar har sin speciella charm men br undvikas.

Dessutom r det inte helt fel att vid de frsta kyssarna flja
KaffeKanonens rekommendationer men hlla sig i neutral zon dvs inte leka s mycket med varandras halsmandlar utan mer mitt emellan varandra i ingenmansland.
Sen s r det ju ett samspel oxo och r ganska sker p att varje unikt par har sina egna favoritmetoder och repertoar.
Lttare bett r aldrig fel och glm inte varandras lppar.
Hand smekandes bak i nacken kan vara en hjdare.
Har personligen bara trffat en tjej som jag skulle hja till skyarna som kyssmstarinna, hon hade det dr speciella och lilla extra. Enda personen som ftt mig att verkligen hja p gonbrynen mitt i en kyss pga hennes speciella teknik. Har kysst en drs tjejer i mina dar men aldrig kommit i kontakt med liknande teknik som hennes varken fre eller efter.