2012-07-06, 17:11
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz

Sen får man hoppas att det kommer ett RP system där man kan RP'a PM och PM't skickas i sin helhet till någon moderator

Hade man kunnat RP'a PM, så hade användare lättare kunna visa ett PM för moderator (och slippa känna osäkerhet med att lämna ut lösen osv).
OK! Tack. Jo det vore kanske bra med en sådan funktion, säkerligen. Kan ju bara jag intyga så mycket PM jag fått om folk som frågat mig om jag velat sälja/köpa droger, enormt irriterande.
Citera
2012-07-06, 17:41
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
För att det är sanningen, dock så är användare (enligt min erfarenhet från när jag var moderator) ofta behjälpliga om de t.ex blivit hotade, spam, annonser osv och har för det mesta lämnat ut sitt lösenord för ge en moderator tillgång till kontot. (Den biten är ju självfallet upp till användaren i fråga))

Sen får man hoppas att det kommer ett RP system där man kan RP'a PM och PM't skickas i sin helhet till någon moderator

Hade man kunnat RP'a PM, så hade användare lättare kunna visa ett PM för moderator (och slippa känna osäkerhet med att lämna ut lösen osv).
Exakt. Det är lite av en integritetsfråga helt enkelt. I dagsläget måste användare ha tillräckligt förtroende för någon moderator för att låta denne gå in och ta en skärmdump, annars kan vi inte gå vidare. Handlar det då om lite värre saker som att hot har skickats via PM eller liknande så är det ju faktiskt något vi bör agera mot.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in