2016-02-09, 11:35
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Hemskt!
Värt att nämna att det är inte substansen MT-45 som ligger bakom dessa biverkningar utan slaggprodukter som bildats pga felaktig tillverkningen. En del batcher/eller alla? var smutsiga alltså.
Ja precis, det gällde en del av batcherna som hade dessa orenheter med dessa digra påföljder.
Synd då ämnet i sig är lagom potent, bra smärtstillande effekt och en lång sådan.

Mvh
Citera
2016-02-09, 15:58
Medlem
Jävlar. Glad att jag bara använde två gram av detta gift. Har tack och lov inte märkt av något.
Citera
2016-02-09, 16:14
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Jävlar. Glad att jag bara använde två gram av detta gift. Har tack och lov inte märkt av något.
Yepp turen av att inte fått avsmaka denna giftiga batch!
Godspeed huh!

Mvh
Citera
2016-02-16, 20:09
Medlem
caecos avatar
Testade själv detta och är tacksam över att jag aldrig fick den dåliga batchen. Har inte hittat det i tråden, men vilken shop var det som sålde detta? Skulle vilja veta om de har bättre rutiner idag, annars håller jag nog mig borta från den i framtiden.
Citera
2016-02-16, 20:33
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Testade själv detta och är tacksam över att jag aldrig fick den dåliga batchen. Har inte hittat det i tråden, men vilken shop var det som sålde detta? Skulle vilja veta om de har bättre rutiner idag, annars håller jag nog mig borta från den i framtiden.
Shopparna finns inte kvar och det var inte endast en säljare som satt på den dåliga batchen.
Citera
2016-02-16, 21:03
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Shopparna finns inte kvar och det var inte endast en säljare som satt på den dåliga batchen.
Av ren nyfikenhet, vilka var shopparna? Finns ju en del som bytt namn och om det var dessa får man ju hoppas att de lärt sig av misstaget och slipper byta namn i framtiden.
Citera
2016-02-27, 02:42
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Aha så nu har det släppts, högintressant! Såg allt detta på extremt nära håll från början till slut. Helt brutala bieffekter/effekter efter såpass låg kontaktgrad med Mt-45.
Det fanns några få 'giftiga' batchar av detta, och det drabbade ett fåtal hårt, men finna ju ett mörkertal också givetvis. Hemskt och intressant! Tack hade glömt att den här rapporten va på väg.

Mvh

Oj fick du liknande biverkningar av substansen? Eller menade du att du sett det på nära håll på andra?
Vilketsom så kan det inte ha varit kul att se den tranformationen av en människa.

Cirkulerar den batchen fortfarande?
Citera
2017-11-18, 13:33
Medlem
bananajoe33s avatar
Denna substans har tagit livet av 2 nära kompisar och jag själv åkte på en överdos och blev räddad i sista stund, blev medvetlös och hamnade på intensiven.

Livsfarlig och den är dessutom kass, gav lite eufori första dosen men sen fick man knappt nått rus alls.
Citera
2017-11-19, 09:41
Medlem
Intressant gammal tråd. Det här var lite grand av startskottet för den epedimi vi nu ser med hundratals döda som tagit rc-opioider. Fentanylanalogerna ligger bakom flest, men den här orsakade väl minst 21 dödsfall i Sverige. Nu har det snart gått 5 år sen Sveazolam introducerade rc-opioider i Sverige och fortfarande ser vi inget slut på skiten.
Citera
2023-02-05, 22:12
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Detta blandat med alkohol tog död på min polare tidigare i veckan. Ta det försiktigt.
Jag vet inte varför jag skriver det här egentligen. Saknar honom så djävla mycket just nu fast det är snart 10 år sedan
Citera
2023-03-19, 18:32
Medlem
Indos avatar
Just det, MT-45 ja.. Vilken grejj

/Indo
Citera
2023-03-23, 15:06
Medlem
Jag har för mig jag stötte på denna också. Men att den var rent skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in