2014-08-01, 18:53
Medlem
HentaiMannens avatar
Jag får riktigt bra effekt av dessa från 50mg's bomber.

Snorta den gör jag inte om dock. Den äckliga smaken satt i typ två dagar.

Hursom, jag får mycket starkare effekt av detta än exempelvis tram.
Citera
2014-08-01, 19:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jag får riktigt bra effekt av dessa från 50mg's bomber.

Snorta den gör jag inte om dock. Den äckliga smaken satt i typ två dagar.

Hursom, jag får mycket starkare effekt av detta än exempelvis tram.

Bomba 120 -kände inte mycket. Verkar vara bra pulver i sig så vet ifan
Citera
2014-08-01, 20:15
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Bomba 120 -kände inte mycket. Verkar vara bra pulver i sig så vet ifan

Måste vara väldigt svag för denna substans.. Alltså det är nästan lika intensivt som sub var för mig på den tiden man var beroende.

Dock känns det lite smutsigt och ojämnt.. Man mår gött ena minuten, men känner sig halvt förstörd den andra.

Dock är klådan/kliandet "värre" på denna än någon annan opi jag testat. Kliar mig helt röd i fejjat.

Fråga, hur länge bör man vänta innan intag av 1st Imovane 7,5mg? Igår tog jag en efter ungefär 6 timmar sedan intag av detta och somnade bra. Idag är jag dock på större dos av detta.

Antar att det borde vara safe närsomhelst egentligen, men med RC's vet man ju fan aldrig.
Citera
2014-08-01, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonic.buddhaboy
IV. Lös i kokande vatten+askorbinsyra,eller citronsyra.
Å om du har blodskräck, kör en rövpanna. Bara å gå t apoteket å säga att du har en kattunge som inte äter sin lösliga näring-att pump skulle finnas här(din vetirinär sa det). 5ml,10ml.....sen e de bara in the ass and smiiiile.
Nä skjut skiten,de e sinnessjukt skönt...å man spar på varan,jämfört med bomber som kräver dubbla å tredubbla mängder

Har du testat lösa i varmt vatten bara? Isåfall, funkade det också?
Slår det direkt?
Vart köper du ditt MT-45?
Senast redigerad av Rynkeby 2014-08-01 kl. 20:37.
Citera
2014-08-02, 10:11
Bannlyst
Helt hopplöst att denna tar 3+ timmar för att börja kicka in.
Citera
2014-08-08, 14:23
Medlem
Någon som fått detta från swedenchem innan sidan lades ner?
Hämtade ut mitt idag, vilket inte ser ut som det förra. Minns inte helt 100% hur det såg ut, men minns att det inte klibbade fast sig i påsen.
Detta ser ut ungefär som mjöl och har klibbat sig fast i påsen rätt rejält. Går inte heller att göra en lina av det då det klumpar ihop sig något enormt.
Är rädd för att det är något annat, så vore väldigt tacksam om någon kunde berätta hur erat såg ut sist ni köpte detta.

Mvh
Citera
2014-08-08, 15:27
Medlem
Hur löser ni upp det för rövpanna eller så? Behövs det värme?
För jag har provat en eller två gånger, jag använde värme som när man löser upp horse in en sked, men fick ingen effekt efter rövpannan, och folk har sagt det funkar.

Kan man bara sätta det i lite kallt vatten, låta det lösas upp själv, filtrera med typ ett cigg filter och sen upp i gumpen?
Citera
2014-08-08, 15:29
Medlem
Dubbelpost.
Går det bra att ta en dos av MT när man trippar på allylescaline? Tänkte trippa i helgen eller nästa helg och MT är rätt mysig, så tänkte höra här om det går bra att köra lite MT mot slutet av trippen, så blir det lättare att sova också.
Citera
2014-08-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Dubbelpost.
Går det bra att ta en dos av MT när man trippar på allylescaline? Tänkte trippa i helgen eller nästa helg och MT är rätt mysig, så tänkte höra här om det går bra att köra lite MT mot slutet av trippen, så blir det lättare att sova också.

Har ingen erfarenhet av att ta mt-45 efter att ha trippat, men känns som det borde vara lugnt. Är ju alltid en liten chansning med tanke på att det är en RC.

På din fråga om hur du ska lösa det, har du testat med varmt vatten+syra? Har själv inte testat att lösa mt-45 men har läst någonstans att det ska funka med varmt vatten och askorbinsyra.
Citera
2014-08-09, 18:19
Medlem
Vill bara varna om att det senaste "mt-45" jag fick av swedenchem nu för några dagar sedan gav utslag på fentanyl.
Citera
2014-08-12, 15:07
Medlem
dmtnojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Har fått ett par gram från CL.

Det luktar tamejfan tvättmedel om det.. Är det normalt?

Hur funkar denna blandat med Lyrica? Tänkte 25mg i snoken såhär på kvällskvisten mitt i peaken på lyrica.

Om någon har erfarenhet av Lyrica och MT-45 så svara gärna!

EDIT: Upp i näsan med drygt 25mg ögonmåttat.

Det svider ju typ ingenting, MEN FY FAN VAD ILLA DET SMAKAR. Fy fan, kanske den värsta knarksmak jag känt.

funkar utmärkt! Men jag tar lite mindre lyrica när jag kombinerar.

vad är maxdos på denna mt-45, har ingen våg och känner mig alldrig maxad och min pupill är inte så små. är det farligt att ta mycket på en hel dag? fyller på när det slutar klia typ..
Citera
2014-08-15, 14:20
Medlem
dmtnojas avatar
har den blivit olaglig?!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in