2014-07-08, 23:47
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Såg att denna går för 100kr/g nu.
Skulle rekommendera alla nybörjare att ta börja med 50mg.
från vilken sida då?
Citera
2014-07-09, 08:35
Medlem
CL.net
Citera
2014-07-09, 11:48
Medlem
Hur upplever ni MT-45 ruset, för er som det funkar för? (Läste för ett tag sen, en miljon sidor bak att det inte funkar för vissa, vet inte om det va dåliga batcher som gick runt då eller tolerans för vissa som använder mer än andra, inget illa menat)

Jag tycker det känns som en blandning på kodein och morfin;
kodeinets smärtlindring och chill-out känsla.
Morfinets 'stimulans' vid lägre doser och sedering vid högre. Samt dess 'i don't give a fuck' känsla och motivering.
Snoken dammsög upp 60mg för 1h 43m sen. Så om en kvart blir det väl en 20mg till för att chilla i parken tror jag

Vad tycker ni?
Citera
2014-07-09, 14:38
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Rektalt, nasalt o sist oralt.
Tjena Slingan, du verkar ha lite koll på denna i rp-administrering.
Vad för doser skulle du rekommendera för en färsking?
Hur lång tid tar det för det att slå?
Detta gäller ju som sagt vid rektal administrering.

Tack på förhand
Citera
2014-07-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Tjena Slingan, du verkar ha lite koll på denna i rp-administrering.
Vad för doser skulle du rekommendera för en färsking?
Hur lång tid tar det för det att slå?
Detta gäller ju som sagt vid rektal administrering.

Tack på förhand

Vet bara doserna för snortning, så ger dig dom!
Tar väl 2 timmar att riktigt peaka. Börja med ett allergi test, slicka på en tandpetare eller tändsticka eller något, doppa i påsen, sätt det på gummen, läppen eller sug på den lite.
Vänta i några timmar, ta tiden!

Om du inte får några symptom, så väg upp 50mg. Dela i hälften, så snortar du ca. 20-25mg, sätt en timer på 2 timmar, räckte inte första så ta resten.
50mg är en bra nybörjar dos i näsan, men börja ändå med hälften för man vet ju aldrig. Jag börjar alltid med hälften av rekommenderad dos, speciellt på opi.
Har naturligt låg tolerans också.

Men gör så, väg uppp 50mg, dela i hälften, dammsuga med snoken, vänta 2h, räcker det inte, dammsuga resten.
Citera
2014-07-10, 16:10
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Vet bara doserna för snortning, så ger dig dom!
Tar väl 2 timmar att riktigt peaka. Börja med ett allergi test, slicka på en tandpetare eller tändsticka eller något, doppa i påsen, sätt det på gummen, läppen eller sug på den lite.
Vänta i några timmar, ta tiden!

Om du inte får några symptom, så väg upp 50mg. Dela i hälften, så snortar du ca. 20-25mg, sätt en timer på 2 timmar, räckte inte första så ta resten.
50mg är en bra nybörjar dos i näsan, men börja ändå med hälften för man vet ju aldrig. Jag börjar alltid med hälften av rekommenderad dos, speciellt på opi.
Har naturligt låg tolerans också.

Men gör så, väg uppp 50mg, dela i hälften, dammsuga med snoken, vänta 2h, räcker det inte, dammsuga resten.
Jag brukar ha en väldigt hög naturlig tolerans mot opiater och opioider, första gången jag skulle testa sub gick det åt 1,5-2 mg innan jag kände något behagligt rus.

Men min förhoppning är att det ska gå snabbare än två timmar för att få ett rus när man kör den i en rövpanna.
Sen är min näsa väldigt känslig också så jag låter helst den vila nu för tiden :P

Men tack för din hjälp!
Citera
2014-07-12, 15:28
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Är inne på andra gubben nu, 100 spänn liksom. Köpte mest för att få smärtstillande. Kört mellan 50-300 oralt ihop med bens och z-analoger.
Fler än jag som fått riktigt ont i magen dagen efter? Bra smärtstillande annars, men dåligt rus och jobbiga bieffekter gör ingen bra drog.
Jag har haft samma problem. Hade nog ont i magen uppemot en månad efter att brukat det hyfsat frekvent. Vet inte om det beror på att jag har bombat det och då jag även snortat det.
Citera
2014-07-12, 22:04
Medlem
Jag vill varna alla då min vän dog för några veckor sedan. I blodet hittade obducenten en eventuellt dödlig dos av MT45 samt spår av Flubromazepam och Diklazepam.
Citera
2014-07-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppgghh
Jag vill varna alla då min vän dog för några veckor sedan. I blodet hittade obducenten en eventuellt dödlig dos av MT45 samt spår av Flubromazepam och Diklazepam.

Väldigt tråkigt att höra. Jag beklagar verkligen.

MT-45 är en jävla skitsubstans som knappast är värd att dö för. Ruset är på sin höjd okej men inte mer än så. Den verkar dessutom vara en väldigt osäker substans även utan kombinationer.
Citera
2014-07-13, 19:24
Medlem
basakabosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppgghh

Så vitt jag vet så har det alltid varnats om att blanda bensodiazepiner eller bensodiazepinderivat med opiater och opioider. Både Flubromazepam och Diklazepam är bensodiazepinderivat. Tror inte att det var MT-45 som dödade din vän. Snarare kombinationen.

Beklagar sorgen.
Citera
2014-07-15, 14:08
Medlem
orrecrists avatar
Fick hem de här skiten nu. Tänkte köra en bomb, men är lite bassel så undrar om man bara kan blande ner i vatten & svälja alltihop eller? Nasalt verkar vara som att snorta radioaktivt avfall om jag förstått saken rätt!!

Alldrig testat denna så tänkte mig 150 mg i en bomb/vatten...
Citera
2014-07-15, 15:52
Medlem
forfoxsakes avatar
Fortfarande ont i magen. Denna är ovärd som fan enligt mig som skulle ha dem som smärtstillande då doktorn inte ville ge mig tram (trots att jag aldrig haft relaterat missbruk) och nu sitter med ihållande magknip. Så mitt råd är att skippa.

Edit: Beklagar sorgen.
Senast redigerad av forfoxsake 2014-07-15 kl. 15:53. Anledning: kom på en sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in