2014-04-24, 20:15
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Jag är inte så bevandrad på opiater. Provat de flesta enstaka gånger bara.
Hur tror ni det är med kramprisken på denna i kombination med ritalin och pyrovaleroner? Hur länge ska jag vänta innan jag tar MT-45? Dosering? Jag verkar rätt tolerant mot opiater, jag behövde lika mycket dolcontin som min kompis som har ätit en del opiater för att känna något, jag tror det var 200-300mg var vi tog. Men 0.8 Buprenorfin noddade jag sönder på. Tramadol blev jag som mest lite mysig på men det behövdes 400mg, kodein har jag aldrig fått effekt på. Vad tror ni?

Börja med en dosering på 100mg oralt; känn efter sedan.
Citera
2014-04-24, 22:55
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Jag är inte så bevandrad på opiater. Provat de flesta enstaka gånger bara.
Hur tror ni det är med kramprisken på denna i kombination med ritalin och pyrovaleroner? Hur länge ska jag vänta innan jag tar MT-45? Dosering? Jag verkar rätt tolerant mot opiater, jag behövde lika mycket dolcontin som min kompis som har ätit en del opiater för att känna något, jag tror det var 200-300mg var vi tog. Men 0.8 Buprenorfin noddade jag sönder på. Tramadol blev jag som mest lite mysig på men det behövdes 400mg, kodein har jag aldrig fått effekt på. Vad tror ni?

Just blandningen centralstimulantia och opiater är ju inte jättebra för hjärtat men det ska nog rätt mycket till innan man mular.
Citera
2014-04-25, 01:49
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Börja med en dosering på 100mg oralt; känn efter sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Just blandningen centralstimulantia och opiater är ju inte jättebra för hjärtat men det ska nog rätt mycket till innan man mular.
Ok tack, jag undviker CS minst 12 timmar innan och efter, det lär vara lugnt då. Tror jag börjar med mindre än 100mg, vet ju inte riktigt vad som väntar. Men oralt är den bästa ROA alltså?
Citera
2014-04-25, 09:30
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Köp Loperamide/Imodium och ta med kinnin, fungerar bra mot AT enligt vänner. Du behöver kininen för det ska passera blod-hjärnbarriären.

Btw så finns det för 250kr/g nu.

Inte jag som har AT, men Loperamid är ett bra tips. Istället för Imodium kan du köpa Dimor framöver, samma sak men billigare

Yes har beställt för det priset. Hade hoppats på post igår men blir väl idag istället!
Citera
2014-04-25, 11:52
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Men oralt är den bästa ROA alltså?

ja.

för mkt pulver att lösa upp o skjuta, svider som faan i näsan och man måste snorta skjukt mycket pulver. så oralt e bästa! se till att vira in de i ciggpapper el nåt bara för smaken e den värsta ja nånsin vart med om, jag har testat ett 15tal rc's iaf. good luck
Citera
2014-04-26, 15:33
Medlem
Bertil85s avatar
Mt-45 är dessutom aktivt; nere på doser kring 5-10mg.
Citera
2014-04-26, 20:44
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Inte jag som har AT, men Loperamid är ett bra tips. Istället för Imodium kan du köpa Dimor framöver, samma sak men billigare

Yes har beställt för det priset. Hade hoppats på post igår men blir väl idag istället!
Juste, hade glömt dimor.. Min kompis som kört en del opiater tog 40 st+kinnin en gång, han beskrev ruset som en blandning av morfin och tramadol, han sa att det var helt värt det om man inte har något annat, långt rus med, "Half-life: 7-14 hours".
Citat:
Mt-45 är dessutom aktivt; nere på doser kring 5-10mg.
Hur ter det sig på de doserna? Jag läste på DF att MT-45 är relativt dissociativ, stämmer detta?
Senast redigerad av ZEPMP 2014-04-26 kl. 21:06.
Citera
2014-04-26, 21:38
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Juste, hade glömt dimor.. Min kompis som kört en del opiater tog 40 st+kinnin en gång, han beskrev ruset som en blandning av morfin och tramadol, han sa att det var helt värt det om man inte har något annat, långt rus med, "Half-life: 7-14 hours".

Hur ter det sig på de doserna? Jag läste på DF att MT-45 är relativt dissociativ, stämmer detta?

Något dissoactivt har jag ej upplevt.

De doserna(5-10mg) jag skrev om; ger smärtlindring och bedövning;
jag tog lite på tandköttet.

Det enda är; att jag vill ta den här drogen nasalt;
men det går inte; då MT-45 fräter inne i snoken.
Citera
2014-04-27, 21:29
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
De doserna(5-10mg) jag skrev om; ger smärtlindring och bedövning;
jag tog lite på tandköttet.

Det enda är; att jag vill ta den här drogen nasalt;
men det går inte; då MT-45 fräter inne i snoken.

Intressant! Vill du beskriva lite mer ang. smärtlindringen? Vad för smärta lider du av? Hur lång tid höll den lindrande effekten av den dosen?

Lider själv av en tillfällig ryggsmärta och stelhet i musklerna i ländryggen. Besökte läkare nyligen för lite andra problem men tog även upp ryggsmärtorna, vilka han tyvärr vägrade diskutera.. Hoppas därför kunna använda MT-45 i just smärtlindringssyte.
Citera
2014-04-27, 21:33
Medlem
Zot^s avatar
Har stört mig på trådtiteln "lika potent som morfin" eller shopparna som skriver "85% av morfinets potens" på sin beskrivning ända sen den här drogen kom ut på marknaden.
Citera
2014-04-27, 21:41
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Har stört mig på trådtiteln "lika potent som morfin" eller shopparna som skriver "85% av morfinets potens" på sin beskrivning ända sen den här drogen kom ut på marknaden.

Ja men är den inte det då vid IV?
Citera
2014-04-28, 06:24
Medlem
weirdbeatss avatar
Shit, ta det lugnt med den här… hade ingen våg, så jag delade upp i tio "lika stora" högar. Tog en hög och bombade i toalettpapper, väntade 30min - inget hände. Bombade därefter ett par högar till. Detta var omkr. 20.00. Vaknade dagen efter 17.30 med världens huvudvärk och var helt skev, dock ej hög. Nästa gång jag tog var jag mer tålmodig, vilket man ska vara. 100mg kände jag av rätt starkt. Gillade dessutom denna skarpt. Tog den tillsammans med imovane bör tilläggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in