2012-07-03, 22:15
Medlem
Lär hotellen upp en om man vill jobba för de? Vill verkligen jobba extra i ett hotell och passar perfekt men det är endast detta som är problemet. Kan AMS fixa någonting eller suger de som vanligt?
Citera
2012-07-03, 22:18
Medlem
Shirozakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultimaren
Lär hotellen upp en om man vill jobba för de? Vill verkligen jobba extra i ett hotell och passar perfekt men det är endast detta som är problemet. Kan AMS fixa någonting eller suger de som vanligt?

Du får med största sannolikhet en internutbildning när du får ett jobb.
Citera
2012-07-03, 23:18
Medlem
Bohlingers avatar
När du får jobb så får du gott om tid att lära dig och själva programmet är inte vidare svårt. Naturligtvis är det säkert en fördel att kunna t.ex. Opera innan man söker jobb, men eftersom att inlärningstiden för en som kan det och en som inte kan det är ungefär samma i vilket fall så tror jag inte att det spelar så stor roll som man kanske kan tro.
Citera
2012-07-21, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlinger
När du får jobb så får du gott om tid att lära dig och själva programmet är inte vidare svårt. Naturligtvis är det säkert en fördel att kunna t.ex. Opera innan man söker jobb, men eftersom att inlärningstiden för en som kan det och en som inte kan det är ungefär samma i vilket fall så tror jag inte att det spelar så stor roll som man kanske kan tro.

Men i alla annonser så kräver dem att man kan opera..
Ska man ringa runt o försöka bjuda in sig på hotell för att få kunna lära sig detta utan någon lön? som Prao med andra ord. det lär väl inte ta allt för lång tid att lära sig upp detta
Citera
2012-07-25, 11:00
Medlem
Sainsburyss avatar
Jag kunde ingenting om Opera, nu kan jag relativt mycket. Du lär dig på hotellet du börjar på.
Ett tips är att inte bli avskräckt, i början ser det faktiskt jävligt komplicerat ut med för många valmöjligheter, men med tiden så lär man sig- precis som med allting.

Har du några frågor så kan du alltid fråga mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in