2012-07-03, 20:01
Medlem
Pank student. Inget studiebidrag tills vidare. Fr ev. studiemedel efter rsskiftet. Att vara pank suger.

Jag har 10k i premieobligationer. Br jag ta ut 5k? Jag varken super, rker snusar eller lgger pengarna p ren skit (frutom mjligtvis obligationerna).

Vafan ska jag g?

Jag funderar just p reservern istllet fr att ska runt jobb fr att ltta lite p trycket. Jag kommer att ska jobb sen, men just nu bara mste jag klara en hg tentor. Pengarna anvnds till sl-kort och ibland till ngon social aktivitet. Men ven mat och bcker och skit. Nsta terminstart skulle jag kunna ladda ner piratkopior av kurslitteraturen.
Senast redigerad av sydnorsken 2012-07-03 kl. 20:07.
Citera
2012-07-05, 23:33
Medlem
Acidiferouss avatar
Shit vilken ondig trdstart! Du har 10' pengar, pstr att du r pank och frgar FB om du skall.... g till bankomaten?

Har jag missat nt?
Citera
2012-07-06, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Shit vilken ondig trdstart! Du har 10' pengar, pstr att du r pank och frgar FB om du skall.... g till bankomaten?

Har jag missat nt?

Premieobligation r inte ekvivalent med kontanter/pengar p banken. Tror nog inte att jag vill ha ngra rd frn ett nt som dig.
Citera
2012-07-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sydnorsken
Premieobligation r inte ekvivalent med kontanter/pengar p banken. Tror nog inte att jag vill ha ngra rd frn ett nt som dig.

jo, premieobligationer r ekvivalent med kontanter/pengar p banken

hller med Acidiferous, meningsls trdstart

till TS, slj dina premieobligationer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in