• 1
  • 2
2012-07-03, 19:19
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexeatworld
Åh herregud. Jag har skrivit samma sak minst en miljon gånger. Jag kan skriva det en SISTA gång så ni förstår:
JA, DJUREN KAN VARA DÖDA, OCH DET ÄR BRA ATT DE INTE LIDER, MEN TANKEN ÄR ATT DET SKA SE UT SOM ATT DE ÄR LEVANDE NÄR MAN ÄTER DEM OCH JAG FATTAR INTE VARFÖR. JAAA, DE KAN VARA DÖDA, JAAA, DE BEHÖVER INTE LIDA, MIN FRÅGA VAR VARFÖR DET SKA SE UT SOM ATT DE LEVER, OCH VAD SOM GÖR DET SÅ MYCKET INTRESSANTARE. Hur jävla dum kan man vara?

Ja, hur dum kan du vara?

Att du sedan faktiskt är kvinna är ingenting som förvånar mig. Djävla vänster-patrask, far dit pepparn växer för bövelen.
Citera
2012-07-03, 20:15
Medlem
Sereenas avatar
Syftet är att den som äter det ska se att maten är färsk och frisk. Sedan så är det även visst showande med i det, det visar kockens skicklighet, varans färskhet och är något unikt som lockar gäster.
Citera
2012-07-03, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Ja, hur dum kan du vara?

Att du sedan faktiskt är kvinna är ingenting som förvånar mig. Djävla vänster-patrask, far dit pepparn växer för bövelen.

Varför är jag dum?

Och varför har mitt kön någon som helst roll i detta? Känner minst lika många män som kvinnor som delar mina åsikter.
Citera
2012-07-03, 21:40
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Varför är jag dum?

Och varför har mitt kön någon som helst roll i detta? Känner minst lika många män som kvinnor som delar mina åsikter.
Hur många är det då? En på 10,000? Antar att du enbart beblandar dig med likasinnade galenskapar som du, och därav bildar en dum uppfattning om livet.
Citera
2012-07-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Hur många är det då? En på 10,000? Antar att du enbart beblandar dig med likasinnade galenskapar som du, och därav bildar en dum uppfattning om livet.

Nja, jag har inga vänner som liknar mig till 100 %, det hade varit alldeles för tråkigt då jag föredrar att umgås med folk som är olika mig, men givetvis delar jag vissa åsikter med en del av mina vänner. Dock förstår jag fortfarande inte varför ens kön spelar någon roll i vad man tycker om djur som rör sig när de serveras. Oavsett om jag har en kuk eller en fitta så vill jag veta varför det är så hypat att djuret "ska se levande ut", och att du sedan blir förbannad och slänger ur dig en massa skit som är så offtopic som det bara kan bli, enbart för att jag frågade detta, det är bara pinsamt.
Citera
2012-07-03, 21:59
Medlem
Pontrs avatar
Du, TS, sluta fjolla dig. Seriöst. Du får ha din åsikt och tycka det är fel, men när du har startat en tråd, så ska du inte börja med att gnälla med versaler och överdrivet många uttropstecken. Du ska också våga acceptera andras åsikter och bemöta dem neutralt.

Men nej, du har betett dig som en liten barnunge för att det existerar något som du inte gillar. Och när det är TS som gnäller i första posten, då är tråden redan illa ute, för då kan du inte hantera ditt egna ämne. Därför är du dum idag. Låt det bli en bragd som ej repeteras.
Citera
2012-07-03, 22:01
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Nja, jag har inga vänner som liknar mig till 100 %, det hade varit alldeles för tråkigt då jag föredrar att umgås med folk som är olika mig, men givetvis delar jag vissa åsikter med en del av mina vänner. Dock förstår jag fortfarande inte varför ens kön spelar någon roll i vad man tycker om djur som rör sig när de serveras. Oavsett om jag har en kuk eller en fitta så vill jag veta varför det är så hypat att djuret "ska se levande ut", och att du sedan blir förbannad och slänger ur dig en massa skit som är så offtopic som det bara kan bli, enbart för att jag frågade detta, det är bara pinsamt.

Du är en liten snorunge med slida. Du har redan fått svar på varför de skall serveras som de gör.
Citera
2012-07-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontr
Du, TS, sluta fjolla dig. Seriöst. Du får ha din åsikt och tycka det är fel, men när du har startat en tråd, så ska du inte börja med att gnälla med versaler och överdrivet många uttropstecken. Du ska också våga acceptera andras åsikter och bemöta dem neutralt.

Men nej, du har betett dig som en liten barnunge för att det existerar något som du inte gillar. Och när det är TS som gnäller i första posten, då är tråden redan illa ute, för då kan du inte hantera ditt egna ämne. Därför är du dum idag. Låt det bli en bragd som ej repeteras.

Använder mig inte ens utav versaler och utropstecken i första posten, använde mig utav versaler en enda gång senare dock, då jag behövde förklara någonting som jag redan förklarat onödigt många gånger.
Klart jag kan hantera mitt egna ämne. Tycker däremot inte att någon utav er kan göra det, då ni diskuterar på samma nivå som tolvåringar. Är det jag som beter mig som en liten barnunge för att det existerar något jag inte gillar? Och ni är väldigt mogna, självständiga, duktiga män som kommer och börjar gråta över att jag är kvinna? Åh snälla.
Citera
2012-07-03, 22:27
Medlem
Pontrs avatar
Citat:
Använder mig inte ens utav versaler och utropstecken i första posten, använde mig utav versaler en enda gång senare dock, då jag behövde förklara någonting som jag redan förklarat onödigt många gånger.
Klart jag kan hantera mitt egna ämne. Tycker däremot inte att någon utav er kan göra det, då ni diskuterar på samma nivå som tolvåringar. Är det jag som beter mig som en liten barnunge för att det existerar något jag inte gillar? Och ni är väldigt mogna, självständiga, duktiga män som kommer och börjar gråta över att jag är kvinna? Åh snälla.

Jag menar förstås inläggen utöver den första i tråden också. Hela tråden gick i kras för att du är ett känslomässigt kaxigt vrak, och fortsätter du skriva på det här viset, syns det bara mer. Gör om, gör rätt, med ett bra första intryck nästa gång.

Och sluta prata om att du är en kvinna. Snälla. Du blir inte bättre behandlad för att du saknar ballar av stål.
Citera
2012-07-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontr
Jag menar förstås inläggen utöver den första i tråden också. Hela tråden gick i kras för att du är ett känslomässigt kaxigt vrak, och fortsätter du skriva på det här viset, syns det bara mer. Gör om, gör rätt, med ett bra första intryck nästa gång.

Och sluta prata om att du är en kvinna. Snälla. Du blir inte bättre behandlad för att du saknar ballar av stål.

Haha nja, är väl knappast kaxigare än någon utav er.
För det var ju jag som tog upp det från början också.
Citera
2012-07-06, 15:26
Medlem
Ren-Potatiss avatar
Citat:
Fast du försöker inte leka överlägsen med din "abow bre, jag bryr mig inte ens om du blir knullad av 200 negrer samtidigt som du får en kula i huvudet!!!!!!!!"-taktik? Åh snälla. Det, om något, är så himla 2003. Dessutom tar du ju verkligen åt dig eftersom du uppenbarligen blir upprörd & börjar tjafsa med mig. Min skalle krossas inte nu men damn it, vad mycket uppmärksamhet du ger mig ändå!

Så det är lyxigt att äta levande djur?
Din "lilla gubben" och "sötnos" är pinsamt, svar ja. Och det var saker du faktiskt skrev. Att han skulle ha skrivit "abow bre, jag bryr mig inte ens om du blir knullad av 200 negrer samtidigt som du får en kula i huvudet!!!!!!!!" är taget ur luften och något du har hittat på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in