Citat:
Ursprungligen postat av Pontr
Du, TS, sluta fjolla dig. Seriöst. Du får ha din åsikt och tycka det är fel, men när du har startat en tråd, så ska du inte börja med att gnälla med versaler och överdrivet många uttropstecken. Du ska också våga acceptera andras åsikter och bemöta dem neutralt.
Men nej, du har betett dig som en liten barnunge för att det existerar något som du inte gillar. Och när det är TS som gnäller i första posten, då är tråden redan illa ute, för då kan du inte hantera ditt egna ämne. Därför är du dum idag. Låt det bli en bragd som ej repeteras.
Använder mig inte ens utav versaler och utropstecken i första posten, använde mig utav versaler en enda gång senare dock, då jag behövde förklara någonting som jag redan förklarat onödigt många gånger.
Klart jag kan hantera mitt egna ämne. Tycker däremot inte att någon utav er kan göra det, då ni diskuterar på samma nivå som tolvåringar. Är det jag som beter mig som en liten barnunge för att det existerar något jag inte gillar? Och ni är väldigt mogna, självständiga, duktiga män som kommer och börjar gråta över att jag är kvinna? Åh snälla.