2012-07-03, 05:22
Medlem
fakirens avatar
Kan få en orgasm på under 3 minuter om jag sitter och spelar på skinnbanjon när jag kollar på porr. Men när jag har sex med min flickvän så kan det ta upp till 40-50 minuter innan jag ens är i närheten av en orgasm, om jag ens får en då jag ger upp.

Jag ska säga att jag inte har några som helst problem att bli hård, jag blir det redan när vi kysser varandra.

Vad är det som spökar? Min flickvän kan få mig otroligt kåt men jag kommer sällan till skott. Hon har perfekt kropp och jag blir kåt bara utav att se henne naken.

Hjälp mig, snälla!
Senast redigerad av fakiren 2012-07-03 kl. 05:31.
Citera
2012-07-03, 05:59
Medlem
am00ks avatar
jaha du.... är det som att kasta korv i en gymnastiksal ? om det är dålig friktion så är det inte lika skönt.

eller så får du pröva en annan ställning eller teknik, låt henne köra upp ett finger i bajjan på dig det kanske får dig att hoppa över mållinjen.

mvh
Senast redigerad av am00k 2012-07-03 kl. 06:00. Anledning: fel stavning
Citera
2012-07-03, 07:25
Medlem
fakirens avatar

Nej, det har inget med det att göra då hon är precis lagom tight.
Citera
2012-07-03, 07:39
Medlem
Bellees avatar
Tror att det mest sitter i huvudet, även om det är lika skönt vid sex som när du onanerar så kan det ju ändå vara svårare att komma pga. att man försöker komma. Så är det för mig med som är tjej, känns som att det förväntas av en liksom och då är det svårare. Sen om du inte kommit på ett par gånger när ni haft sex så är du kanske rädd över att det ska bli så igen och det gör det ju ännu svårare.
Citera
2012-07-03, 07:48
Medlem
fakirens avatar

Det är inte förrän det har tagit ett bra tag jag tänker tanken och i princip ger upp och bara har sex för nöjets skull istället, då jag älskar att ha sex.

Jag vet att mycket sitter mentalt och det gäller att bara slappna av. Ska också tillägga att nu senast i helgen hade vi det bästa sexet vi någonsin har haft, och det är vi båda ense om. Då lät jag henne ha kommandot större delen av akten och det kanske fick mig att slappna av lite.
Citera
2012-07-03, 08:04
Medlem
.-.-.s avatar
Du ska väl vara glad som kan hålla på länge?
Om det vore så att du kom efter ett par minuter så hade du skrivit en tråd där du beklagat dig om det också.

sluta böla!
Citera
2012-07-03, 08:06
Medlem
Beskkovs avatar
Jag hade med samma problem när jag och mitt ex hade sex. Efter mycket mental träning och test av diverse ställningar så lyckade jag komma över min " rädsla " så att säga. Det jag framför allt gjorde var att fokusera på att jag skulle få orgasm, så fort jag kände den där speciella känslan så var det svårt att hålla den kvar. Dock så gick det med en enorm fokus.
Citera
2012-07-03, 08:34
Medlem
jag har ett tips , när jag var typ i 16 års åldern(är18 nu) så var jag faktiskt en jävel på att hooka brudar , men jag hade samma problem , men det kom jag över. tänk dig att du har din favoritporrstjärna och tänk på henne samtidigt som du kör på då , detta hjälpte mig enormt och nu behöver jag inte göra det längre , då jag typ "lärt" mig att komma på egenhand utan några "mindgames"

Godigh1 Out!
Citera
2012-07-03, 11:25
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakiren
Kan få en orgasm på under 3 minuter om jag sitter och spelar på skinnbanjon när jag kollar på porr. Men när jag har sex med min flickvän så kan det ta upp till 40-50 minuter innan jag ens är i närheten av en orgasm, om jag ens får en då jag ger upp.

Jag ska säga att jag inte har några som helst problem att bli hård, jag blir det redan när vi kysser varandra.

Vad är det som spökar? Min flickvän kan få mig otroligt kåt men jag kommer sällan till skott. Hon har perfekt kropp och jag blir kåt bara utav att se henne naken.

Hjälp mig, snälla!

Jag tror svaret ligger i det undermedvetna.

Du har exempelvis en homofil som profilbild. Måhända är det medelst samkönad sodomi du finner frälsning.
Citera
2012-07-03, 11:30
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in