Inte en chans att fler är positiva. Jag svängde ungefär vid förra valet och sedan dess tycker jag mer eller mindre alla man stöter på tycker att invandringen och framför allt integreringen är kass. Ju fler problem som rapporteras från Rosengård, Göteborg, Tensta, Södertälje, Landskrona desto mer ökar viljan att begränsa invandringen.
Nu börjar det också gå upp för 1500000 pensionärer och för sjukvården och skolan att det saknas pengar. Samtidigt öses enorma summor på människor som lever och kommer leva hela sitt liv genom bidrag.
Det hjälper att Reinfelt talade om att arbetslösheten bland etniska svenskar är låg - helt plötsligt är det uttrycket legitimt.
Jag tror vi ser slutet på början. Början på något nytt. Jag tror vi kommer ha något som liknar inbördeskrig i Sverige. Svenskar är inte fega - vi litar bara på att myndigheter sköter sitt jobb. När det inte sker, vilket det inte gör, så kommer så småningom något liknande medborgargarde att bildas. Kom ihåg att i princip alla svenska män över 25 har vapenträning.
Invandrarungdomar som gängvåldtar och misshandlar pensionärer och fulla ensamma svenskar kommer få problem den dagen tillräckligt många svenskar säger "nej, nu jävlar".
https://static.flashback.org/img/smilies2/yes.gif