• 5
  • 6
2010-10-11, 06:54
Bannlyst
även om han ser ut att vara lite bakom tror jag nog att mycket finns i pannbenet ändå , hur klarar han annars att sjunga alla texter direkt ur skallen inte det lättaste om han skulle va så skadad som han påstås, eller är det fake på scenen ??
Citera
2010-10-12, 00:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Ozzy har under en lägre tid gåt på metamfetamin derav hur han ser ut , blandat men heroin

Nej, heroin tog han inte. I hans självbiografi skriver han att han bara provat herion en gång och han mådde bara dåligt av det och att han aldrig mer ville ta det.
Citera
2010-10-12, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gaylord_focker
Hört rykten om att han kunnde dra 3 st sjuttisar själv + en massa annat gott på samma kväll, tror ni att det stämmer eller är det bara rykten?

Vfan, 2,1 liter sprit på kort tid är väl inte så anmärkningsvärt? Har gjorts många kvällar, alldeles för många..
Citera
2010-10-12, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filato
även om han ser ut att vara lite bakom tror jag nog att mycket finns i pannbenet ändå , hur klarar han annars att sjunga alla texter direkt ur skallen inte det lättaste om han skulle va så skadad som han påstås, eller är det fake på scenen ??

Haha vafan, hans jvla texter har funnits inne i hans skalle i många årtionden. Han kan knarka bort halva hjärnan och ha ett iq på 30 och fortfarande kunna sina texter utantill..eller tycker du att man är begåvad om man kan sjunga en text utantill?
Citera
2010-10-12, 02:59
Bannlyst
Jag tror på CS, främst kändis kolan...där kom hans parkinson.

Jag tror på alkohol...motoriken och uttalanden.
Citera
2010-10-12, 10:30
Medlem
dankars avatar
För er som vill läsa om hans drogkonsumtion kan jag rekommendera hans självbiografi som kom ut tidigare i år. Minns tyvärr inte alla detaljer men heroin kan jag dementera att han var insnöad på, minns t.o.m. att han sa att han starkt ogillade. Kokain, marijuana och alkohol var hans poison of choice.
Hans son Jack var torsk på oxycontin.
Citera
2010-10-12, 10:40
Medlem
nu sänder dom väl inte några program, men när det gick såg det ut som han var ordentligt bensad och cp. tar han inget idag tror ni?

när det gick hörde jag från en osäker källa att han var en riktig pillertrillare.
Citera
2010-10-12, 12:20
Medlem
GrteekAnswer7s avatar
Han är drogfri sedan 10år tillbaka. Det är uppenbart att han har testat det mesta, främst kokain och alkohol men även piller,brass,amfetamin- you name it.

Citat:
"If someone says to me, take one pill every five hours, I'll take five pills every hour "
Senast redigerad av GrteekAnswer7 2010-10-12 kl. 12:32.
Citera
2011-03-25, 19:16
Bannlyst
Har läst hans bok, han måste överdriva en del i den
Citera
2011-03-25, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ystem
nu sänder dom väl inte några program, men när det gick såg det ut som han var ordentligt bensad och cp. tar han inget idag tror ni?

när det gick hörde jag från en osäker källa att han var en riktig pillertrillare.

Han tar säker idag med han får återfall hela tiden,
Citera
2011-03-25, 22:06
Medlem
Itpids avatar
Läste hans självbio. Han söp extremt jävla mycket, var konstant helt jävla plakat. Började dagarna med att dricka några (minns inte antal) Jack Daniels tills han däckade. Sedan drack han en till flaska så fort han vaknat, och däckade igen. Kola körde han också minst lika mycket, oftast i kombination med alkohol såklart. Han rökte på rätt så mycket också, det gjorde han tydligen ihop med kolan för att håla sig hyfsat lugn.

När han lagt ner kolan och trappat ner på spriten en aning (se 90-tal) så började han istället med en jävla massa piller. Var väl mestadels benzo tror jag. Som någon skrev tidigare i tråden, "Om doktorn sa åt mig att ta ett piller var femte timme så tog jag fem piller varje timme".

Heroin använde han bara en gång, men han mådde bara illa av det så han gav fan i det. Dessutom tyckte han det var för farligt (men det går bra att vara konstant nersupen och "kolad" i 15 år )
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in