2012-07-02, 13:11
Medlem
I brist på annat ställe att lägga tråden, hittade några andra trådar om ullevi i "Fotbolls" generen. Men om den är felplacerad så var god flytta mods

Tja. Jag hade hypotetiskt(inga riktiga planer, bara spekulerar på om det hade varit möjligt) sätt tänk att klättra in i Ullevi någon natt och jag vet ställen där det skulle kunna vara möjligt att komma in relativt enkelt. Men problemet är att jag inte vet vart övervakningskamerorna finns(om det finns några).

Så är det någon fotbollsfantast som har varit där inne någon gång har sett vart dessa övervakningskameror är någonstans? Skulle vara jätte hjälpsamt, tack!
Citera
2012-07-02, 14:33
Medlem
det är garanterat larmat och vakter som ronderar på obestämda tider. på b-sektionen- ovanför bortaklacken klättrade en del aik-tattare upp senaste ifk-aik matchen..
Citera
2012-07-02, 14:53
Medlem
Tanken är att jag ska göra det när ingen är inne och arenan är tom. Är det fortfarande vakter osv då?
Citera
2012-07-11, 00:49
Medlem
Nu kan jag inte ge dig ett exakt svar eftersom jag inte är från göteborg, och när jag varit på nya gamla gamla nya ullevi har jag inte spanat in kamerorna särskilt noga. Jag är dock rätt säker på att de täcker alla delar av läktaren. Bilderna från kamerorna brukar dessutom vara av ganska bra kvalitet på allsvenska arenor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in