• 1
  • 2
2012-07-02, 08:34
Medlem
bunjackens avatar
testa kaliber vit eller kronan vit tycker du ska satsa på white och om det inte funkar kör miniportion

i värsta fall får du köra dry mini white på retande 0,3 snus/prilla och runt 4 mg/g som inte rinner ett smack

själv körde jag första snusen på kronan original men det är bara jag det

och nikokickarna beror på nikotinmängd och lite på smaken kanske tänk på att snus i allmänhet är 7-8 gånger starkare så du behöver mer vana
Citera
2012-07-02, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ripzeh
Okej, men kommer illamåendet avta/försvinna senare?

ja, om du nu ska börja snusa (vilket jag avråder) så börja snusa Lössnus för de är mycket godare

dom flesta jag känner som snusat blöja har testat Lös och snusar efter det bara Lös.

är 24år har snusat i 10år typ, Ettan, general, Grov alla Lös och när priserna sköt i höjden började jag göra eget snus, är lite starkare och inte så hårt, och mycket saftigare, "bakar" aldrig snusen utan skottar bara in den i munnen eller drar tungan i dosan (om jag har oljiga händer typ) sen är det bara att peta upp det under läppen, det som blir kvar i munnen sväljer man
Citera
2012-07-02, 16:27
Medlem
Ripzehs avatar
Tack för alla svar, kom på att anledningen till varför jag mådde så illa kan vara att jag svalde hela tiden. Slutade göra det idag, och har tagit några prillor och inte mått ett dugg dåligt, bara lite yrsel men det är fint! Ska dock testa Granit som nämndes innan, så det inte rinner lika mycket!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in