2012-07-01, 22:42
Medlem
Rommelsteins avatar
Efter att de fortsätter att censurera, favorisera och manipulera innehållet så har jag tröttnat. Vad för alternativ finns det till Aftonbladet?
Citera
2012-07-01, 22:46
Medlem
FridgePacks avatar
http://hbl.fi/

Har nästan bara nyhetsuppdatering därifrån. Mycket svensk bevakning och relativt hög standard.
Citera
2012-07-01, 22:46
Medlem
micaeles avatar
Expressen, om man pratar nationell omfattning om tillgänglighet.
Citera
2012-07-01, 22:56
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Expressen, om man pratar nationell omfattning om tillgänglighet.
Så när TS motiverar sin jakt med att han tycker Aftonbladet "censurerar, favoriserar och manipulerar innehållet " så rekommenderar du Bonnier-ägda Expressen?
Ok.

Till TS: Vad är det för typ av nyheter som intresserar dig? Det bästa jag kan rekommendera är att läsa från flera olika nyhetskällor, samtidigt som du är medveten om varje kanals vinkling. Brukar ge det bästa intrycket.
Citera
2012-07-01, 22:58
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Så när TS motiverar sin jakt med att han tycker Aftonbladet "censurerar, favoriserar och manipulerar innehållet " så rekommenderar du Bonnier-ägda Expressen?
Ok.
Nej, jag svarar konsekvent på på frågan om vad det finns för alternativ till Aftonbladet i hänseende till tillgänglighet och spridning. Man kan in finitum länka till allehanda (se där, en regional blaska) bloggar och nyhetsgivare, men INGEN har den typen utav genomslagskraft som AB eller EX njuter av.
Citera
2012-07-01, 23:42
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
DN.se eller SvD.se är ju rikstäckande och lite mer seriösa än aftonbladet och expressen eftersom de är morgontidningar och inte kvällstidningar.
Citera
2012-07-02, 00:09
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Ok.

Till TS: Vad är det för typ av nyheter som intresserar dig? Det bästa jag kan rekommendera är att läsa från flera olika nyhetskällor, samtidigt som du är medveten om varje kanals vinkling. Brukar ge det bästa intrycket.

Politiskt neutral (om det nu finns?) då jag tycker att de högerinriktade tidningarna vinklar lite de med. Jag är åt vänster men skulle vilja ha en neutral källa!
Citera
2012-07-02, 00:12
Medlem
pelegrins avatar
Om du läser på telefonen så är den här bra
http://mobil.svd.se/c.jsp?cid=17498451
Citera
2012-07-02, 00:22
Medlem
StigAllans avatar
Läste blaskan igår söndag med hon där Kielos på något som tydligen ska kallas ledarsidan.
Ljugarsidan borde den i detta fallet som vid många andra tillfällen benämnas.
Ett jävla tjatande om flyktingar då nu vi alla som hittat hit och sedan till de nu all flera alternativa nyhetssidorna vet att det egentligen handlar om invandrare.
Flyktingar, nej nej!

Papperslösa, när det egentligen är människor som kastat eller gömt sina personliga handlingar och sedan sitter och råljuger för människor på migrationsverket.

Kielos ska genast vara fadder för ett ensamkommande skäggbarn!
Likväl som hon zigenarälskarinnan Leissner ska upprätta ett tältläger på sin gräsmatta för de stackare som måste stjäla och prostituera sina barn för att överleva.
Citera
2012-07-03, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Efter att de fortsätter att censurera, favorisera och manipulera innehållet så har jag tröttnat. Vad för alternativ finns det till Aftonbladet?

Allt annat. Vad fan är problemet? Det är som att hata sillsallad, ändå äta det och sedan undra varför det inte finns något annat att äta. Typ, raggmunk.
Citera
2012-07-03, 12:11
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein

Svp:s realisten!
Citera
2012-07-03, 12:20
Medlem
White Christmass avatar
www.friatider.se
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto